BIGBANG 28 Ağustos 2006'da ilk single albümünü çıkardı. Bu albümde en çok dikkat çeken bir cover çalışması olan This Love şarkısıydı.
This Love coverını bilenleriniz vardır mutlaka. Maroon 5- This Love şarkısının G-Dragon tarafından yapılmış bir remake çalışması. GD şarkıya yeni sözler yazarak bizlere yaşadığı bir hikayenin de kapılarını araladı aslında.
Bu şarkı BIGBANG'in çıkış öncesi belgeselinde GD'nin performans olarak gösterdiği şarkı. Sözleri bir aşk hikayesinden bahsediyor. "J" olarak sembolize edilen bayan kahraman hikayedeki esas kız. Bu hikaye G-Dragon tarafından kabul edilen, tamamen gerçek bir hikaye. Hatta klibi de hikayeyi betimliyor. Şarkıda bahsedilen kız GD'nin platonik olarak tutulduğu kızın ta kendisi. Fakat kızın bir erkek arkadaşı var ve bu yüzden bizimkine karşılık vermiyor. Bizimki de kızdan karşılık alamadıkça ona daha çok bağlanmaya devam ediyor. Ergenlik çağlarının klasik aşk hikayelerinden biri aslında. Ama bu hikaye G-Dragon'un elinde öyle güzel şekillenmiş ki, hem şarkıya hem de sahne performanslarına BIGBANG olarak çok güzel yansıttılar bunu.
"J" olarak sembolize edilen kız daha sonraları ifşa oldu tabi. Kim Jinah adında bir hanımefendi kendileri. İnternette kıza bir lakap bile takılmış- Herşeye sahip olan kız. İnternet yorumcuları kızın hem güzel, hem zengin hem de yetenekli olduğunu söylüyorlar.
Şarkı sözlerine bakarsak G-Dragon bu kıza olan aşkına bir son veremediği için şarkı boyunca kendine aptal diyip durmuş.
"Arkadaşlarım benim niye bu kadar tuhaflaştığımı soruyorlar ve merak ediyorlar; gerçekten o kızda bu kadar vazgeçilmez olan şey ne?"
Gördüğünüz gibi sadece şu cümleyle bile nasıl bir aşk hikayesi olduğunu gayet net anlayabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bigbang Facts
Fanfiction5 KRAL. 10 KOCA YIL. MUHTEŞEM BAŞARILAR. VE ONLAR HAKKINDA HER ŞEY -BU KİTAPTA DAHA ÖNCE DUYMADIĞINIZ BİLGİLER EDİNEBİLİRSİNİZ. -peaceminusone