GD

524 32 5
                                    

  Breathe. Bu şarkı için konserler esnasında gayet sıradışı ve ilgi çekici(!) bir kareografi hazırlanmış.  (kısa bir yatak sahnesi - medyada)

  Bu olay -beklenildiği üzere- ülkede büyük fırtına koparttı. Bir konser ortamı için fazla uygunsuz bulunduğundan ciddi bir araştırma başlatılmış, GD haksızlığı kanıtlanırsa 1 yıla kadar hapis istemiyle yargılanmış.  YG Entertainment hemen bir özür yazısı hazırlamış ama bu insanların öfkesini dindirmeye yetmedi. Performanstaki bayan Aimee Lee Lucas adında bir dansçı. Kendisi Koreli değil, Amerika'da büyümüş.

  GD de bütün bu eleştiriler sonrasında bir açıklama yapıp "Küçüklüğümden beri hayalini kurduğum şey solo olarak sergileyebileceğim performanslardı ve bunun için gerçekten çok çalıştım. Konserler bittikten sonraysa sadece eleştirildiğimi farkettim. Nereye gidersem gideyim, sürekli eleştirilecek miyim? Tek istediğim izleyicilere bu kez daha farklı bir yönümü göstermekti. Özellikle bazı haberlerin başlıkları öyle güçlü kelimelerden oluşuyordu ki, annem ve babam gördüğünde kendimi utanmış ve hayal kırıklığına uğramış hissettim. Bu şarkı rüyasında sürekli sevdiği kişiyi gördüğü için uyanmak istemeyen birini anlatıyor. Bu yüzden ben de olayı bu şekilde karikatürize etmek istedim, bu kadar cinsel algılanabileceğini düşünmedim."  

(bir VİP olarak yorum yapmam gerekirse GD'ye bunu yakıştıramadım. kendisini izlemeye gelen hayranlarını düşünmesi gerekirdi.)

Bigbang FactsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin