Sabah yine alarm çaldı. Saat 6:00'ydı. Ama ben aldırmadan uyumaya devam ettim,alarmı erteleye basmak yerine kapat tuşuna basmıştım. Tabi bunu farketmediğim için birkaç saat daha uyumuşum. Annem ,"Yonca, okula geç kalıyorsun yine!" diye bağırdı. O telaştan bir anda yorgana dolanıp yere kapaklandım."Si--tamam küfür etmiyorum." Yerde 10-15 saniye kadar boş boş yatıp tavanı seyrettikten sonra kıyafetlerimi alıp giyindim ve çantamı elime alıp okula koşmaya başladım. Koşuyordum çünkü otobüsü kaçırmıştım, koşuyordum çünkü otobüsü kaçırdığım için binmem gereken minibüste sıkıcı sıkıcı oturmak yerine koşmayı tercih etmiştim....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ben Yonca. Sıradan olmak isteyen bir kızım. Bir köpeğim var. Adı Zencefil. Onu çok seviyorum. Biricik annekuşum (adı Gül), çok sık görüşmediğim bir babam ve hiç görmediğim, annemin hiç bahsetmediği ama benim eski fotoğraflara bakarken bulduğum, sadece varlığından haberim olan bir amcam var. Bizim evde üç kişi yaşıyoruz. Zencefil,annem ve ben. Size biraz annekuşumdan bahsediyim. Kendisi dünyanın en koca yürekli, en iyi annesidir. Türünün son örneği olan bu kuş, kızı Yonca tarafından koruma altındadır. Turuncu saçları ve çilleri vardır. Evdeki tüm işleri o yapar. Beni çok sever.
Zencefil ise evimizin erkeğidir. Evdeki tek ve en yakışıklı erkektir. Siyah tüyleri,kahverengi burnu ve mavi gözleri vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GİZEM
Mystery / ThrillerBaşta ergenlere göre bir aşk hikayesi olarak görünebilir ama sonradan olacaklar tüylerinizi ürpertecek..... Gerçekleri öğrenince en az karakterler kadar siz de şaşıracaksınız.