Sınıftan çıktıktan sonra karşıma ilk çıkan kişi kimdi bir tahmin edin...
Yusuf! Benim sınıftan çıkmamı bekler gibi bir hali vardı. Ben de yanına gittim. "Noldu kimi bekliyorsun cicim?" dedim dalga geçer bir tavırla. "Seniiii..." dedi bana ve ilk tanıştığımız günkü gibi kolumdan tutup çekmeye başladı. Beni kızlar tuvaletinin önüne getirmişti.
-Napıyoruz burada, tuvaletten çıkan kızları mı izleyeceğiz?
-Yoook. Şimdi
senden bir şey isteyeceğim ama nolursa olsun yapacaksın olur mu?
-Oldu canım başka?
-Lütfennn. Sen benim kardeşim değil misin?Bana yardım etmen gerek.
-İyi peki,söyle neymiş istediğin o önemli şey?
-Kızlar tuvalettinin sol tarafında bir raf var ya hani?
-Var ama... Sen nereden biliyorsun bunu ulan?
-Onu boşver... Konuya dönelim. O rafın altında gizli bir bölme var. Orada bir parça kağıt olması gerekiyor,onu al ve bana getir lütfen.
-Tamam. Peki ama neden nolursa olsun yapacaksın dedin?
-Sen bir al da onu. Sonra ben sana her şeyi anlatırım. Tabi sen her şeyi sana benden önce anlatacak birini bulmazsan...Bu da ne demek oluyordu böyle. Kendimi beş saniyeliğine ajan gibi hissettim ama maalesef çok uzun sürmedi.
Tuvalete girdim sola döndüm, rafın olduğu yerin altına baktım. Kağıdı aldım. Notu okumamam mı gerekiyordu diye düşündüm, sonra okumaya karar verdim.
Son yaptığın iş harikaydı Y, ödemeni almak için saat 01.30'da (gece) şurada ol:
sonbahar caddesi,okyanus sokak, numara 12
-T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GİZEM
Mystery / ThrillerBaşta ergenlere göre bir aşk hikayesi olarak görünebilir ama sonradan olacaklar tüylerinizi ürpertecek..... Gerçekleri öğrenince en az karakterler kadar siz de şaşıracaksınız.