Pes etme yola devam.Düştükçe kalkmayı öğreneceğiz,kaybedince kazanmayı ya da hep kaybetmeyi.Bu bizim de payımızla olacak bir durum.Eğer ki biz ilk düşüşümüzde isyan edip kaçarsak gideceğimiz yer başarısızların yanıdır.Cengiz Erşahin hiç kaybetmeyen hiç kazanmamıştır der bir kitabında.Ne kadar doğru.
Öğrenci arkadaşım,sen bir sınavında düşük alabilirsin ve hatta 0 alabilirsin.Bu güzel bir şey eğer istikrara dönmemişse.O notu düzeltmek için çalışacaksın ve çaban boşa gitmeyecek.O notu düzeltemesen bile boşa gitmeyecek.Bir de şöyle bir durum var.PES ETMEK.Ben salağın,gerizekalıyım bak işte 0 aldım,bu derse kafam basmıyor deyip çalışmayı bırakırsak kötü sona mecburuz.
Yılmayın.Size biri hayatınızda önemli bir darbe vurduğunda yıkılmayın.O darbeler bizim enerji kaynağımız.Biz düştüğümüz zaman kalkmayı öğrenmeliyiz.İnsanlar bitti dediği gün bizim bir anlamda diriliş günümüz olsun.Hep hayatında iyi şeyler olan bir işadamı mı,kendini iflas edip tekrar işlerini toparlamış birisi mi daha fazla kendini geliştirmiştir diye sorsam herhalde tek cavaplı bir soru sormuş olurum.Kimseye kötü şeyler yaşayın,kötü not alın,işiniz kötü gitsin demiyorum.Kötü olaylar yaşadığınızda pes etmeyin diyorum.Hayat felsefenize benden iki kelime PES ETME.