Capitolul 6

8.9K 338 7
                                    

Adam's Pov.

Nu ar fi trebuit sa stie toate astea. Nu ar fi trebuit sa ii spun toate astea. Este doar de o zi aici si nici nu o cunosc. Nu o sa ii mai spun nimic despre mama, pare totusi foarte interesata de acest subiect. Pur si simplu o sa o evit.

De dimineata.

Eva's Pov.

Ma trezesc cu o durere infernala de cap dupa seara trecuta in care cred ca am plans cat pentru ultimi patru ani.

Ma dau jos din pat si merg la dulap de unde scot, avand in vedere ca este iulie si este cald, un tricou negru, simplu, o pereche de pantaloni scurti albi care imi lasa la vedere tatuajele fundita de pe coapse si in jurul taliei imi leg o camasa in carouri.

Ma dau jos din pat si merg la dulap de unde scot, avand in vedere ca este iulie si este cald, un tricou negru, simplu, o pereche de pantaloni scurti albi care imi lasa la vedere tatuajele fundita de pe coapse si in jurul taliei imi leg o camasa in...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma incalt cu o pereche de tenisi albi si ies din camera. Pe drum catre scari ma intalnesc cu Kim.

Kim: Neatza' cum te simti? imi zambeste aceasta ochi mamei sale de jad marindu-se.

Eu: Ma simt excelent, ce zici daca m-as revansa pentru ieri?

Kim: In legatura cu ce?

Eu:Pai ma gandeam sa iesim la shopping, sti tu, doar noi doua, ca fetele. ii zambesc si eu inapoi ne fiind prea incantata de propunere, nu e genul meu, dar Kim merita.

Kim: YEY minunat!!! tipa atat de tare incat cred ca a auzit-o si vecina de la trei case distanta, cu aparat auditiv.

Am coborat impreuna jos si ne-am asezat fiecare la locul nostru. Partea ciudata din dimineata asta a fost aunci cand Adam m-a vazut si a plecat brusc fara sa spuna ceva. Probabil avea treaba.

Kim: Tata, unde este Tom?

Din cate am inteles de la Samanda, Tom este soferul lui Kim pana isi ia carnetul.

Hyland: Este plecat cu...treaba.

Pffff Hylan chiar nu sti sa iti minti copii? Daca ar sti cu ce te ocupi nu ti-ar mai inghiti toate porcariile astea, 

Hyland:dar de ce intrebi?

Kim:Aveam nevoie sa ma duca pe mine si pe Eva la Mall.

Eu: Nu este nevoie Kim, putem merge cu masina mea.

Kim: In regula, mergem?

Hyland: Distrati-va, si nu uitati ca in seara asta este o petrecere foarte importanta cu cei de la firma.

Kim: Bine tati, pa. Pa Vanesa. ii saluta Kim pe amandou apoi il saruta pe obraza pe "tati".

Eu: Pa mama, la revedere domnule Evens.

Hyland: Eva,te rog, spune-mi doar Hyland daca iti vine greu sa imi spui tata. spune si imi zambeste la ultimele cuvinte ceea ce ma face sa ma ingeijorez, oare si-a dat deja seama cine sunt? Si ce e cu tupeul asta, auzi tu la el " daca nu poti sa imi zici tata" nu i-as zice nici nenea, are noroc ca este cu mama ca altfel nici bunaziua nu vedea.

Am iesit impreuna cu Kim din casa si ne-am indreptat spre garaj.

Eu: Kim, urca, o sa iti placa asta. ii zambesc si aceasta se uita nedumerita la mine apoi uira pe locul pasagerului si eu  urc la volan. Calc pedala de acceleratie si plecam in tromba.

*************************

Dupa ore intregi umblate prin toate magazinele hotaram sa ne lasam cumparaturile la masina si noi sa mergem la cafeneaua din centru.

Cand ajungem Kim merge si comanda iar eu raman stana de piatra cand vad cu cine sta Adam de vorba.
Era chiar...

Va urma...

HEY HEY HEY, ce faceti pisoi? 
Va pwp.
Merry Christmas.

Dangerous LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum