H1

95 4 0
                                    

De deur van mijn kamer gaat langzaam open. Ik zie mijn moeders hoofd tevoorschijn komen. "Er is er een jarig, hoera hoera, dat kun je wel zien dat ben jiiiiijj" Dan komen ook mijn vader en mijn zus binnen met een taart met 15 kaarsjes en cadeau's.  "Goedemorgen, lekker geslapen?" Vraagt mijn vader. "Ja hoor, totdat jullie binnenkwamen. " Ik rek me uit en ga rechtop in mijn bed zitten. Mijn moeder zet de taart op mijn bureau. Ik sla mijn dekbed van me af en trek snel mijn onesie aan. "Kom, dan krijg je je cadeautjes!" Mijn zus is altijd gek op cadeau's ook al zijn ze niet voor haar. "Laat haar eerst de kaarsjes uitblazen, anders gaan ze vanzelf weer uit." Ik loop naar de taart en sluit mijn ogen. Ja sorry, ik weet dat het niet waar is maar misschien komt je wens toch ooit uit. Ik doe mijn ogen weer open en blaas de kaarsjes uit. Ik krijg een knuffel van mijn ouders en mijn zus en daarna mag ik de cadeau's uitpakken. Het zijn er in totaal 12. Ik begin altijd met de kleinste, en als laatste de grootste. Geen idee waarom, maar okey.

Cadeau's:

1. Ring met steentje

2. Eos Lipbalm (Blackberry Nectar)

3. Concertkaartjes (Kensington)

4. Lipscrub ( Lush- Bubblegum)

5. Super grote Lolly. (Ik ben dol op lolly's)

6. Bodyscrub

7. Victoria's secret Body Mist (Love Spell) 

8. Boek : Papertowns

9. Boek :  Twilight

10. Poster (van mezelf op een paard, lol)

11. Extra gitaarstandaard (ik heb 2 gitaren en 1 standaard dus ja, was wel handig)

12. Staande spiegel (hij is zoooo huge, hij is 230 cm lang..,... MEER DAN 2 METER?!)

"  Aahw!! Super lieff! Heel erg bedankt! " Ik geef mijn ouders en mijn zus een knuffel. Dan haalt mijn vader een dienblad tevoorschijn met een bord waar twee beschuitjes met Nutella op liggen. "Zo, een ontbijtje voor de jarige jet . Eet dit maar eventjes snel op, dan gaan wij alvast naar beneden. Kleed je je dan om?" Ik knik en begin met het eerste beschuitje te eten. Ik kijk hoe mijn ouders alle cadeau's netjes op mijn bureau leggen en de spiegel tegen mijn muur zetten. Dan gaan ze weg. Snel eet ik ook het tweede beschuitje. Als ik alles op heb kom ik uit mijn bed en pak snel een wit adidas shirt, high-waist broek en mijn witte adidas schoenen en loop naar mijn eigen badkamer. Ik twijfel eventjes over of ik in bad ga, of gewoon ga douchen. Ik kies toch maar voor douchen. Vanavond ga ik nog wel in bad. Ik stap snel in de douche en was mijn haar. Als ik klaar ben pak ik een handdoek uit de kast en kleed ik me snel om. Van mijn haar maak ik snel een knot. Ik haast me naar beneden en ga naar de woonkamer. Daar zitten mijn ouders achter de computer. Als ik naar ze toe loop, zie ik dat ze voor vluchten naar Toronto aan het kijken zijn. Mijn hersenen denken eventjes goed na en dan weet ik weer dat Toronto in Canada ligt. Hoezo zouden ze daarvoor kijken? 

My real brother ShawnWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu