Эрэгтэйн талаас
Улаан торон унтлагын хувцастай тэр яг өмнө минь зогсож байна. Унтлагын хувцасных нь халаадыг биеээр нь гулгуулан газар унахад тэр надаас харцаа салгасангүй! Доод уруулаа хазлан дараа нь хэлээрээ уруулаа чийглэснийхээ дараа миний биеээр гараа гүйлгэн илж таалж дараа нь майкыг минь доороос дээш татан тайлаад, сул загвартай өмдөн дотуур минь гараа хийн дотоожны минь гаднаас иллэг хийж эхлэхэд нь би өөрийн эрхгүй дуу алдчихлаа. Тэр нөгөө гарынхаа долоовор хурууг урууланд минь хүргэн
: аав ээж чинь сонсохыг хүсээ юу гэхэд нь би толгой сэгсрэн үл ялиг сонсогдохоор гиншиж байв. Тэр намайг арагш түлхэж орон дээр суулган өөрөө өвөр дээр минь суун унтлагын даашинзынхаа нарийн мөрийг мөрөөрөө гүйлгэн тайлах аж.Түүний үнэр бас хөдөлгөөн намайг мансууруулах шахаж байлаа.
Тэр бол хүсэмжит охидын нэг. Хамгийн халуухан нь шүү дээ.
Би бүхэн шөнөжин түүнтэй энэ бусармаг зүйлийг хийхийг хүсэж байна.Тэр уруулан дээр минь зөөлөн үнссэн ч түүн шигээ үргэжлэсэнгүй! Хэлийг минь сорж бас хөхөх зуураа өмдөн дотуур минь гараа оруулан өнөөх иллэгээ хийхэд нь би зүгээр л түүнийг яаж ийм идэвхитэй санаачлагатай байгааг гайхаж байв.
Тэр өвөр дээрээс минь босон яг урд минь зогсон дутуу тайлсан даашинзаа биеэрээ гулгуулан тайлахад нь би ч бас өмд дотоож 2-оо давхраар нь тайлан түүний өмнө бүрэн нүцгэрэв.
Би түүнийг өөртөө ойртуулан дараа нь хөхний товчоор нь оролдоход тэр гиншин хойш гэдийх нь тааламжтай санагдана. Түүнийг мансуурах хооронд орон дээр хэвтүүлээд дээрээс нь гараа тулахад тэр нүдээ нээн инээмсэглээд
: санаачлагыг гартаа авсан юм бол намайг уйдаах хэрэггүй гэхэд нь би сандарч орхилоо.Долоовор болон дунд хуруугаа нийлүүлэн эгэмнээс нь эхлэн доош зөөлөн гүйлгэхэд тэр нуруу хотойлгон гиншихэд нь дотоожных нь гаднаас иллэг хийн түүнийг илүү ихээр тачаадууллаа.
Би хэдий энэ тал дээр туршлага дутуу ч түүний төлөө хичээж байна.
Түүний дотоожийг тайлсныхаа дараа түүний хэлүүг хуруугаараа оролдож илүү ихээр гиншүүлэхийг хүссэн ч тэр намайг түлхэн орон дээр хэвтүүлээд бэлэн болсон бахархалын минь үзүүрийг өөрийнхөө эмзэг цэгт тааруулаад удалгүй бага багаар доош сууж нь тэр.
Би: новш гэж, би чамайг бүхэл шөнөжин эдлэх болно хонгор минь
СурИн: саналыг хүлээж авлаа гээд миний дээр тултал нь суугаад дараа нь ташаагаа нааш цааш хөдөлгөхөд нь түүний өгзөг рүү алгадан
Би: илүү хүчтэй хөдөлж чадахгүй нь үү гэж түүнийг улам өдөөх гэж хичээж байлаа.
Тэр үгэнд минь орж илүү хурдан бас бахархлыг минь тултал нь оруулж байгаад ханаа чангалахад нь би өөрийн эрхгүй дуу алдан түүний гуянаас базлахад тэр айлгүйтэн инээгээд ханаа суллах нь тэр.Би түүнд бууж өгөхөд тэр бүх эрх мэдлийг гартаа аван намайг эдлэж байлаа.
Бид орь дуу тавьж байтал хаалга балбах чимээ гарахад нь бид хаалга руу харсаар би нойрноосоо сэргэн энэ бүхэн зүүд байсанг мэдээд доод хэсэг рүүгээ хархад өнөөх маань хөвчрөн чангарч бас өмд минь тэр чигтээ норсон байв.
Заваарсан юм. Гээд өрөөнийхөө угаалгын өрөө рүү орж хувцасаа солих гэсэн ч өнөөх маань буусангүй! Суултууран дээр суун гар утсаа гаргаж ирэн найз нарынхаа ордог сайт руу орж хамгийн их хандалттай бичлэгийг сонгон үзлээ.
~~~~~
Аав: бие чинь гайгүй юу? Унтаж байхдаа хачин чимээ гаргаад байсан.
Би: аан хар дараад гээд түгдчин хариулав
Ээж: би орой эм бэлдэж өгөх болхоор санаа зовох хэрэггүй гэв.Хэрвээ тэд намайг нойтон зүүд зүүдэлснийг минь мэдвэл урам нь хугарах байхдаа. Энэ бүхэн тэрний буруу хэрвээ тэр биеэнд минь хүрч надад мэдрэмж төрүүлээгүй бол хэзээ ч ийм зүйл болохгүй байсан юм.
Хараал ид гэж ...---MN4EVER---