❕❕ WARNINGGG ❕❕
ISI MENGARUT NAK MAMPUS & PANJANG. JADI TAK PERLU BACA KALAU TAKNAK HAHAHAHAHA.
Okay bagilah chance aku nak membebel kat sini nih. Bosan doh. Dah pukul 4. Nak tido tak mengantukkk.
Pabila insomnia datang mengganggu..
Aku tau takde orang baca tapi biarlah. Gyu baca kan Gyu? K tetiba 😂
Sekolah start berapa haribulan gaisss?
Fyi, sejak amik result haritu en, aku... langsung tak fikir pasal sekolah dah. Barang sekolah satu pun aku tak beli.
Dia fikir dia dapat 10A dia dah boleh kawin dengan Gyu lettu.
Bukan apa, aku kat kampung and.. tak ada masa and aku pun tak semangat nak balik rumah and sekolah. Baru ku tahu betapa nikmatnya cuti.
Time form 1, form 2 dulu, cuti seminggu pun dah rindu kawan kawan. Sekarang baru kau sedar betapa fakenya manusia sekarang.
Aku ada mohon SBP & MRSM. Kalau dia tak bagi memang aku dapat rasa pelajaran aku akan merosot bila naik form 4 nanti. Bukan apa, aku akan terganggu dengan persekitaran aku.
Yang dipenuhi sampah sampah.
Hah lepastu harini dah 26/12. Less than 1 week je lagi sekolah dah nak bukak. Ni memang BTS melawat seluruh Malaysia lah ni.
OH YAAAA.
++
27/12 MAP6 & HALO dah datang Malaysia. Damnnn! Ni nak maki orang ni. Dahlah barang sekolah satu pun aku tak beli, lepastu busy pulak.
YOU ARE READING
Minguyu ♡ uyu
RandomTempat aku membebel + taggeu ♡ Aku terpaksa buat buku alah ni sebab taknak menyemak kat buku lain :')