het is maandagavond 10 januari de eerste dag dat laura in het pleeggezin zit.
''Laura kan je mij vertellen hoe het komt dat je bij ons tijdelijk in het gezin woont?'' zegt harry de tijdelijke vader. ''nou ja toen ik een half jaar geleden in mijn eentje op vakantie ging zonder ouders, zouden hun lekker en weekeind voor hun zelf hebben alleen er werd ingebroken door drie mensen en ze zijn gegijzeld en later vermoord''. ''och jezus meis dat is niet zomaar iets'' zegt marry de tijdelijke moeder. marry besluit maar langs laura te gaan zitten en haar te troosten want laura kijkt betreurt naar beneden.
ze besluiten er verder niet meer over te praten en besluiten een nieuwe start te maken.
Laura p.o.v
die nacht word ik wakker ik zit nog eens na te denken over wat er vanavond is gebeurt.
mijn pleegouders zijn wel kei aardig maar ik zal ze nooit als mijn ouders beschouwen aan gezien ik er niet voor altijd woon. ik ga maar ff kijken op instagram ofzo ik kan toch niet slapen. ugh alleen maar haat lekker dan, snapchat is hetzelfde.
na 5 minuten val ik in slaap.
(half jaar later)
Laura kom je even naar beneden hoor ik vanuit de woonkamer komen en ik ren de trap af. ik zie harry en marry met een enthousiast gezicht naar mij kijken. ik zie dat ze een brief vast hebben, ik vraag maar wat erin staat en ze lezen het voor:
Geachte heer/mevrouw Haecks.
bij deze wil ik praten over jullie pleegkind.
ik zou het kind graag willen adopteren maar ik wil daarvoor eerst eens even langs komen om met jullie te praten en om te kijken of laura mij ziet zitten als vader.
graag een antwoord naar justinb@gmail.com
groetjes Justin bieber.als ze klaar zijn met lezen geloof ik mijn oren niet wilt Justin bieber mij adopteren.
ze besluiten om hem een mail terug te sturen
JE LEEST
adopted by a popster
FanfictionLaura woont al een half jaartje in een pleeggezin waar ze niet voor altijd blijft wonen. op een dag komt wel een hele beroemde popster iemand adopteren maar hij twijfelt ). .......en beleefd dan een hele hoop