Hoofdstuk 4

17 0 0
                                    

"Laura word je wakker we zijn er" hoor ik Justin nog roepen voordat hij kei hard de deur van zijn dure Lamborghini dicht gooit en richting zijn huis ( beter gezegd gigantisch huis) loopt.

P.o.v laura
"Omg papa dit is geweldig" Wow wacht noemde ik Justin nu pap?! Ach wat boeit het ook, ik keek naar Justin en zag hem lief naar mij glimlachen." Kom dan laat ik je het huis zien" en met een big smile liep ik achter hem aan.
Zo hier is je kamer en hij deed een deur open, Wooww ik had nog nooit zo een grote kamer gezien in mijn leven. "Dankjewel Justin maar dit hoefde echt niet hoor" " jawel je verdient het zoek maar op internet een paar meubels en kleding uit dan maak ik alvast eten". En weg was Justin daar stond ik dan in een mega grote kamer waar al een paar meubels in stonden, maar die gingen eruit. (Hieronder zie je de kamer die ze nu zelf in mocht richten).

Na zo een uurtje zoeken naar meubels en kleding heb ik alles, net als ik Justin wil roepen komt hij binnen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na zo een uurtje zoeken naar meubels en kleding heb ik alles, net als ik Justin wil roepen komt hij binnen."alles gevonden wat je wilt hebben schat?" "Ja alleen ik wil ff samen met jou naar de kleren kijken aangezien jij echt een goede smaak hebt". Justin keurde gelukkig alles goed. "Uhm laura ik moet morgen de hele dag weg voor mijn nieuwe album is dat erg, moet ik zorgen dat er mensen zijn, heb je genoeg eten. "EY JUSTIN NIET ZO STRESSEN ALS IK ETEN WIL OF IETS DOEN GA IK WEL NAAR DE STAD OFZO". En toen ik dat had gezegd liep hij tevreden naar beneden.
(Skip avond en nacht is niet zo boeiend)

Justin is al gaan welken of inzingen idk wat hij is gaan doen en ik zit hier nu in een enorm huis met alleen maar dozen om mij heen. De meubels en kleding zijn er namelijk. Laat ik maar beginnen met mijn kleding uit te pakken.
"JAAASSS " schreeuw ik door heel het huis heen, ik heb mijn kenzo kleding binnen met al mijn andere merken. Blij trek ik een kenzo jurk aan die ik van een vriendin van Justin heb gekregen. Victoria heet die vrouw ze is model en loopt voor onderandere kenzo.

"Laura ik ben thuis" roept Justin vanuit de woonkamer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Laura ik ben thuis" roept Justin vanuit de woonkamer. He hoor ik dat nu goed, hoor ik een vrouwenstem? Ik sprint letterlijk de gang uit, de trap af en in de woonkamer zie ik de vrouw staan. Woow wat is zij knap denk ik in mezelf, als ik op vrouwen viel was ik zeker op een slag verliefd maar nee ik val op boys. "Hey hoe heet je" vraagt de vrouw en ik schrik uit mijn gedachtes. "Um ik heet laura. Hoe heet u als ik vragen mag?" "Noem me maar je anders voel ik me zo oud". " ik ben Ariana". "Laura heb je als iets gegeten überhaupt" komt Justin zich ff in het gesprek mengen. "Nee ik was te druk bezig met mijn kleren uitzoeken en ben het helemaal vergeten sorry pa.... Justin hihi"
Justin pakt snel een paar rijstwafels en geeft ze aan mij. Thnxs Justin

Na het eten besluiten we om met z'n drieën de meubels in elkaar te zetten. Uhh ik ben het zat roepen Ariana en ik tegelijker tijd. "Hahaha vrouwen daar heb je ook gewoon niks aan" roept Justin. Ariana en ik pikken dat niet, we kijken elkaar in de ogen aan en beginnen Justin de kieteldood te geven.
"Ahahahahaha stohohopp ik krijg geen lucht meer" we stoppen en zijn voor vandaag klaar met de meubels. Het resultaat mag er wezen want nu is mijn kleding kast helemaal tip top in orde en is mijn bed mooi opgemaakt, o ja en niet te vergeten het enorme bureau wat er echt tumblr uit ziet.

 Het resultaat mag er wezen want nu is mijn kleding kast helemaal tip top in orde en is mijn bed mooi opgemaakt, o ja en niet te vergeten het enorme bureau wat er echt tumblr uit ziet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

veel lees plezier en vergeet niet te vote

adopted by a popster Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu