Kdo by neznal slavného Siriuse Oriona Blacka" řekla jsem s úsměvem.Poslala jsem mu vzdušnkou pusu, otočila se na podpadku a odešla jsem. Na Příčné bylo narváno,ale jeden hlas vynikal ze směsice zvuků z ulice.,,Heeeej Evansová...víš že si přes prázdniny zase zkrásněla" zvolal známý hlas Jamese Pottera. Než jsem stihla jakkoli zareagovat donesla se z ddruhé strany odpověď......
,,Heeeej Pottere víš že jsi stále stejný idiot?!?!"Vydala jsem se rychle za hlasem své bývalé nejlepší kamarádky.,,Lil!!" zakřičela jsem a už jsem jí drtila v medvědím obětí.
,,Teresse Malfoyová!!!Tak ráda tě vidím!Co tady děláš? Co Francie?...."
Chrlila na mě jednu otázku za druhou. A koukala na mě jako na Skorobezhlavého Nicka v šatech Šedé dámy. ,,Nezajdeme si na zmzlinu a tam ti všechno ře..."nestihla jsem doříct a Lily mě už táhla k Florenciánovu zmrzlinářství. Tak dobré dvě hodiny jsme si povídaly a pokračovali by jsme v tom kdyby nás někdo nevyrušil a kdo jiný než dva slavní Poberti ,,Heej Evan....ty jsi kdo?!?!"přesměroval James Potter svůj pohled na mě.,,Zkus hádat Dvanácteráku!" křikla jsem na něj. Chvíly na mě koukal a pak jakoby si vzpoměl a rychle mě obejmul a pak se opatrně podíval na svého společníka. Siriuse Oriona Blacka.Pohled Siria:
Šli jsme s Dvanácterákem po Příčný, došli jsme k Florenciánově zmrzlině a tam seděl kdo jinej než Evansová.Bože to zase bude komedie...šel jsem za ním a opřel se o nedalekej sloup a pozoroval jak Jimmy pěje ódy na Evansku...a pak jsem si všiml tý holky co sem do ní vrazil v knihách .Pozoroval jsem jí ,byla mi povědomá ,ale odkaď jí znám...najednou jí Dvanácterák odjímal jako starou známou....Najednou se na mě všichni otočily a mě bliklo...
Teresse...moje malá princezna...je...je tak krásná...Hnědé vlasy spadající až k pasu zelené oči jakoby vám viděly až dovnitř těla.Krásná hubená postava s ženskými křivkamy. Jako víla. Je jiná než všechny ty naivky co jsem s nima chodil. Ona byla jedinečná....Pohled Teress:
,,Siriusi?"zeptala jsem se opatrně a snažila se ,probrat ho z transu.
Jen tak tam stál a rengenoval mě pohledem, jakoby si chtěl zapamatovat každý kousek mého těla v žlutých šatech.A aniž bych se nadála.....Black si mě přehodil přes rameno a utíkal pryč až si lidé klepali na čelo.Jediné co jsem zmohla bylo bušit mu na záda a kopat nohama. A pak udělal něco,co mě rozpálilo do ruda...plácl mě po zadku...Sirius Black mě plácl po zadku a ještě se tomu přitrouble chechtal.Začala jsem ho kousat do ramene ale on si nedal pokoj ,dokaď jsme nedorazily do tmavé osamělé uličky kde mě postavil na zem a přišpendlil ke zdi, byl na mě namáčknutý že jsem se nemohla hnout. ,,Teresse...zašeptal mi do ucha a mě naskočila husí kůže ,,proč jsi mi nenapsala"rty mi přejížděl po lícní kosti. ,,Ne..Nemohla jsem...ty..ty jsi plakal Siriusi." řekla jsem tiše.
Začal mi hladit záda a já mu přejížděla prstama po vlasech. Nemohla jsem se nabažit toho pocitu že jsem zase s ním...Flashback
Musela jsem odejít bez jediného 'Sbohem' Aby se to nedozvěděla má
,,rodina"rychle jsem si zbalila kufr a vydala se na vlak do Paříže. Nasedla jsem do kupé a podívala se z okénka....a On tam stál..a...a...plakal. Sirius Black stál na nádraží a plakal.
Vyletěla jsem z vlaku a skočila svému příteli do náruče,,Miluju tě Siriusi,miluju tě a vždy na to mysli lásko"naposledy jsem ho políbila a nastoupila do pomalu se rozjíždějícího vlaku.......Miluju Tě.....
End Flashback,,Miluju tě Teresso.."
,,Miluju tě Siriusi.."************************************ A je to tu jsou spolu💋👊👌
Děkuju😘 Barulda2
ČTEŠ
Příběh Nebelvírského lva
NouvellesTeressa Malfoyová ,mladší sestra Luciuse Malfoye ,nikdy nepoznala rodičovskou lásku byla vždy ve stínu svého dvojčete. V polovině čtvrtého ročníku se přestěhovala ke své tetě do Krásnohůlek.Co se stane když její teta zemře? Tessa se rozhodne znovu n...