Svět není místo pro slabé.To je jedna z věcí,které se Lena za ta léta života pod tyranií Mezinárodní světové vlády ,která v roce 2027 převzala vedení prakticky nad celým vyspělým světem,naučila.V čele světa od té doby stál bývalý americký prezident Donald Trump,který,i přes svůj extremismus a rasistické myšlení,byl pro svět ještě přijatelný.Nikdo ho nesvrhl,vlády ostatních zemí se poslušně vzdaly a atentáty na jeho osobu by se daly slušně řečeno nazvat jako naprosté propadáky.Dožil se úctyhodného věku 89 let,což je život průměrného američana plus dalších 20 let,a těsně před svou smrtí předal vládu svému dobrému příteli a prvnímu ministrovi v jedné osobě,Daymonovi Shadow,který se stal absolutním vládcem Nového spojeného světa,tyranem a diktátorem,který zavedl totalitu,cenzuru,masové vyvražďování opozice a všech,kdo se pokoušeli jakkoliv vystupovat proti němu,nebo jeho idee dokonalého světa.A nebo jim zůstal v hlavě alespon kousek mozku.A tak začali vznikat anonymní squady,Anonymous a mnoho dalších,hackerské skupiny podrývající autoritu státu a Shadowa obzvlášť,skupiny statečných,kteří se rozhodli udělat svět opravdu lepší.Bez tyranie a utlačování.Tito lidé byli přes všechno své úsilí ale bráni jako nepřátelé a anarchisti a to i v očích běžných občanů.Svět se změnil a lidé s ním.Nikdo už neznal svobodu a lidé si na to zvykli.Válka mezi hackery a státem ale teprve začala.
Vláda,vytvořila takzvaný Dark web,část internetu,na kterém bylo vše možné,a co hůř,i legální.Obchod se zbraněmi,drogy,vše co si jen dokážete představit,a to vše pro ty,co jim patolízalství nebylo cizí,co by pro stát zaprodali duši vlastní matky.Ale nikdo neprotestoval,nikdo se neodvážil promluvit proti,v sázce bylo příliš mnoho.A tak se utiskováné obyvatelstvo dál jen bálo byť i vystrčit hlavu z davu.A přesto,nebo právě proto,tu byli oni.Nefris.
Nefris byl jedním ze známějších hackerských squadů,kterých bylo k nelibosti Shadowa i přes pravidelné čistky desítky, a čítal tři členy.Ti vystupovali pod přezdívkama,které se díky jejich činům rychle dostaly do podvědomí nejen tajných protihackerských služeb,ale i běžných občanů.Chodec byl známý pro své útoky na Centrální vládní banku,jejíž systém se mu podařilo již dvakrát prolomit,Hood,který svou přezdívku získal díky převodu vládních peněz na nejrůznější charity a dobročinné organizace.A jako poslední Růže,jediný květ mezi trny,odbornice na programy.Již několik let se jim dařilo držet se mimo radar tajných služeb a narozdíl od jiných squadů měli stále plný počet členů.Tenhle bussines byl vzdycky nebezpečné místo,ale teď to pro všechny hackery platilo stonásobně,často se stávalo,že bylo jeden nebo i více lidí z jejich řad zabito,nebo hůř posláno do Selecteru, státní věznice a noční můry každého hackera s řadou mučících cel,kde z vás Shadowovi kati vytáhli i to,co jste nevěděli.A to byl právě tenhle strašák, který donutil každého hackera i počítačového maniaka a IT nerda ve Spojeném novém světě začít se v vyzbrojovat nejen resetovacími kódy,ale i malou příruční zbraní.Byla tak malá,že se dala lehce schovat do rukávu nebo boty.Měla jen jednu kulku a jen jeden cíl. Zbraň na jedno použití.A právě s takovou zbraní si jednoho rána Lena pohrávala v rozestlané posteli v ztemnělém podkrovním bytečku.
ČTEŠ
Světlonoš
ActionNevědomost je největší lidský hřích a nepřítel, a proto tu je Světlonoš, program přinášející světlo i do těch nejtemnějších částí internetu, Dark webu. Nikdo už nebude beztrestně ubližovat pod rouškou anonymity. Nikdo. Lena žije poněkud na hraně. Vž...