Prolog

10 1 0
                                    

Katie Smith ma siedemnaście lat i mieszka w San Francisco. W szkole dziewczyna ma wielu przyjaciół. Słynie głównie z tego, że ma nieskazitelny wygląd i modnie się ubiera dlatego, że jej rodzice mają własną firmę obuwniczą "Levis". Dziewczyna pomimo wyglądu i kasy nie jest do końca szczęśliwa. Męczy ją jedna sprawa o której nikt nie ma pojęcia. Chodzi o jej byłego chłopaka Josha, który był z nią tylko dlatego, że w rożne okoliczności dawała mu drogie upominki oraz dlatego, że była ładna i każdy mu jej zazdrościł.
Po jego utracie Katie była smutna nikomu nie chciała zaufać, choć wiele osób chciało z nią się bliżej zapoznać, ale ona nie chciała nikogo poznawać.
Nicholas Broke ma także siedemnaście lat. Mieszka w Liverpoolu. Jego historia jest okropna. Chłopak zakochał się w jego rówieśniczce Loren. Loren to była dziewczyna na poziomie. Wszyscy chłopcy w szkole się za nią oglądali. Chodziła w krótkich spódniczkach i w T-shirtach z wielkim dekoltem. Nicholas wpadł na pomysł żeby oświadczyć się Loren wiec zaprosił ją do wykwintnej restauracji. Dziewczyna się zgodziła, ale nie spodziewała się, że jej chłopak Philip będzie ją śledził. Kiedy Philip zobaczył, że siedemnastolatek klęczy przed jego ukochaną nie potrafił powstrzymać emocji i wbiegł do restauracji. Nicholas mocno ucierpiał. Przyjechało po niego pogotowie. Loren nie potrafiła uwierzyć w to, że jej chłopak mógł zrobić coś tak okropnego jak pobicie tego w niej zakochanego chłopaka. Postanowiła zerwać z Philiphem za to co zrobił. Po tygodniu Nicholas wyszedł ze szpitala cały i zdrowy. Od tego momentu popadł w nawyk picia alkoholu i ćpania. Od tego momentu wstydził się siebie i swojego zachowania, ale nie potrafił nad tym zapanować.

Wyśnione MiejscaWhere stories live. Discover now