red hearts

1K 22 11
                                    


ARYA JENSON żyła w pięknym Nowym Jorku. Była całkowicie zakochana w światłach i nocnym życiu. Była również zakochana w Kirze Yukimurze, dziewczynie, która chodziła z nią do szkoły. Rozmowa z innymi ludźmi dla Aryi była katorgą. Była tylko nieśmiałą dziewczyną siedzącą cicho w kącie.  

Arya zbierała się w sobie aby porozmawiać w końcu z Yukimurą, lecz nie zdążyła. Kira wyprowadziła się do Kalifornii. Pieprzonej Kalifornii. Nie było najmniejszej opcji, aby Arya, kiedykolwiek się tam pojawiła. Dziewczyna nie wiedziała o kim w związku z tym porozmawiać. Nie za bardzo lubiła zwierzać się swoimi "przyjaciołom" ze swoich problemów, ponieważ nie brali ich na poważnie. Wszystko zmieniło się dla dziewczyny, w noc imprezy pożegnalnej. Kira dostrzegła ją, a wszystko szło bardzo dobrze do momentu gdy dziewczyna nie pocałowała drugiej. Było jej tak wstyd, że nigdy więcej nie chciała wrócić do tej nocy. 

Arya nie wiedziała jak być szczęśliwą, lecz jej rodzice znaleźli na to rozwiązanie i zapisali ja na terapię. Raz w tygodniu widziała się z terapeutką i rozmawiały, choć w tym przypadku, dziewczyna bardziej odpowiadała na pytania. 

Terapeutka zaproponowała jej spisywanie swoich myśli w dzienniku, lecz dziewczynie to nie odpowiadało. Wtedy pojawił się pomysł pisania listów, tak też zaczęła pisać do dziewczyny, która nigdy jej nie dostrzeże - Kiry Yukimury. 

Kira nigdy ich nie zobaczy... a może jednak?

ALL RIGHTS RESERVED TO branwells


Red Hearts | Kira Yukimura [PL]Where stories live. Discover now