Ketten:Április 13 szerda

2.3K 23 1
                                    


Most komoly? Reni meg a gördeszka?Akkor inkább előröl .

Ha már Ő akkor róla írok . Egész nap a szünetekben,valami verseket kellett olvasnia a többieknek.Őket nem kötötte le de én figyeltem .Félfüllel.

-Annyira szép volt,hogy mindjárt sírok .-hallottam Zsoltit ahogy a szemét "törölgeti".

-Nagy Zsolt ,a jegyeidet látva lenne is okod zokogni.Nagyon úgy tűnik, hogy találkozunk a nyáron -jelent meg Kardos.

-Sajnos nem érek rá.A pótvizsga a fesztiválokra esik. Muhahahah-röhögött saját magán.

-Majd meglátjuk-bólogatott Kardos.

-Mi ez ? -kérdezte Reni.(öö mikor jött? nem vettem észre .na mindegy)                                                         -You tobe-videó                                                                                                                                                                      -Kiről?                                                                                                                                                                                        -Deszkásokról                                                                                                                                                                           -Aha . Kickflip.-mutatott a képernyőre,nekem pedig felszaladt a szemöldököm.                                      -Ezt honnan tudod?                                                                                                                                                            -A régi deszkás korszakomból.                                                                                                                                       -A miből?                                                                                                                                                                                  -Nem érdekes.                                                                                                                                                                        -Szerintem az.Szóval?                                                                                                                                                         -Régebben próbálkoztam .A deszkázással.                                                                                                                -Régebben?

-Kilencedikben.De hamar feladtam. Nem igazán ment. Viszont  bevágtam az összes trükk nevét.Lelkes stréber vagyok de gyakorlatban elég sokat bénáztam...

-Miért nem tudlak elképzelni deszkával?

-Hé ne degradálj.Igenis jól állt . Meg menő volt meg minden. É eljutottam az Ollie-ig...Ne már elég sokat szenvedtem,hogy imponáljak neked.

-Imponáltál te anélkül is eleget.

Délután még "reménytelenül próbálkoztunk egy sort" ugyanis beállítottam hozzá a deszkámmal.Irtó jól állt neki a bukósisak .Ami még jó, hogy állandóan fizikai kontaktusba voltam vele:vagy a kezét ,vagy a derekát vagy a karját fogtam ,hogy el ne zúgjon.Ő deszkázásnak hívja .Nem értem

Szjg- Cortez szemszögéből (az előző író kihagyott részei)Onde histórias criam vida. Descubra agora