„Pogodi tko je ovo ?" Sa osjećajem njegovih ruku oko mog struka prijatna jeza je prošla kroz moje tijelo,na šta sam se slatko nasmijala.
Okrenula sam se prema njemu susrećući se sa umornim,dobro poznatim pogledom punim ljubavi i osjećajnosti. Njegovi plavi biseri su u ovome trenutku sijali najjače,sto je samo dodatno potpalilo vatru u meni.
„Nedostajao si mi." Jako sam ga privukla sebi i moje ruke su završile oko njegovog čvrstog vrata,stežući ga najjače do sada. Nos sam zabila u mekanu kozu udišući najljepši miris kojeg bih mogla prepoznati bilo gdje i bilo kada. Čula sam kako se nasmijao također stavljajući ruke oko mog struka privlačeći me njemu sto je vise bilo moguće.
„Vidjeli smo se prije par sati malena. Da li je sve okej?" Upitao je zabrinuto ostavljajući mali vruci poljubac na mome obrazu.
„Da,samo mi nedostaješ. To je sve." Blago sam se nasmijala a zatim sam se sa teškom mukom izvukla iz njegovog zagrljaja.
„Idemo da gledamo film?" Bacila sam mokru krpu na radnu površinu kuhinje, i povukla ga u dnevnu sobu.
„Sve sto moja djevojka želi."
„Šta si danas radila dok mene nije bilo ?" Upitao me je dok je sjedao na kauč stavljajući noge na stol dok sam ja na laptopu pretraživala listu sa filmovima.
„Pospremala sam po stanu,kao sto može i da se primijeti. Sve se cakli,zar ne?" Pogledala sam u njega dok je on spuštao noge sa stola. Trenutak kasnije kažiprstom je prešao po staklu te puhnuo u prst praveći se da je bio prašnjav.
„Mhm,vidim. Bea bas si ovo sve fino očistila." Frknula sam. Čitav dan radim da bi me on počeo zajebavati. Neće moći..
„Gospodine Henderson krpa za prašinu i voda se nalaze u kupaonici ako vam smeta obrišite sebi." Ostavila sam laptop te sam mu prišla oborivši ga na kauč,a zatim sam sjela na njegove ispružene noge.
„Izvini mi se i reci da je sve čisto!"
„Sto će biti ako to ne kažem?" Upitao je podignuvši desnu obrvu.
„Kaznit ću te?" Šapnula sam mu tiho,hrapavim tonom.
„Onda ti se neću izvinuti." Iskezio se pokazujući svoje bijele i savršeno ravne zube.
„Izazivaš me Henderson?"
„Volim kada me zoveš Henderson. To me pali." Lupila sam ga po obrazu te ga poljubila u slatke mekane usnice sa okusom mentola.
„Volim te." Promrmljao je.
„I ja tebe L..." Zvuk njegovog mobitela me je prekinuo.
„Nemoj da se javljaš molim te." Rekla sam uspravljajući se ali još uvijek sjedeći na njemu praveći puppy face. Uzeo je mobitel oklijevajući da li ce se javiti. Pogled mu je bio zbunjujuć,zapravo nedefiniran. Strah pomiješan sa čuđenjem je precizan opis njegovog izraza lica.
„Jebiga Bea moram,sef me zove." Mrzovoljno sam ustala sa njega prebacivši se na fotelju. Ima retardiranog sefa to je sigurno. Ne znam tko je ali znam da je glup kao noć. Užurbano je došao do kuhinje povlačeći kažiprst u desnu stranu na zaslonu mobitela.
Bolje je da se ne miješam...
Logan's P.O.V
Jason mrzim te. Mrzim skrivati od Bee moju prošlost,sadašnjost i budućnost. Izjeda me činjenica da osobi koju volim vise od života moram da krije tko sam i sto sam.
„Imamo veliki problem Henderson." Oštar i ljutit glas sa druge strane je viknuo.
„Kakav?" Upitao sam ga tiho ne želeći da me Bea čuje.
YOU ARE READING
Their Hell
Fanfiction"In the land of gods and monsters. I am an angel living in the garden of evil"