Izuna Uchiha - já (normálně)
Tobiramu Senju - 123456789ani (tučně, a není z toho nadčená)Předem se omlouváme za chyby a překlepy
Snad se vám to bude líbit
------------------------
Nesnáším školu. Musím sedět v pitomé lavici, poslouchat hloupé výklady učitelů, které jsou mi absolutně volné, a k tomu všemu mám na očích Izunu. Jak já nesnáším tyhle věci a hlavně Izunu.Izuna je kluk z rodiny Uchihů. Tahle rodina si o sobě myslí, jak je úžasná a povyšuje se nad ostatní. Obzvláště si troufá na mou rodinu. Senju. Kdyby se jim povedlo shodit mou rodinu, tak by byli nejvýše ve společnosti. Takže nám dělají naschvály a šíří různé pomluvy. Nesnáším je.
Podepřu si bradu a podívám se na tabuli. Chvíli na to hledím a přemýšlím, co to sakra je. Matika mi nikdy nešla, ale tohle je extrémně složité.
Ksakru! Kdybych dával bacha, tak bych to pochopil, ale ono je to tak nudný. Povzdechnu si a rozhlédnu se po třídě. Všichni počitají, jen já tu sedím a nic. Ani nevím, na které straně jsme. Tohle je fakt super.
,,Tobiramo, něco nechápeš?" Zeptá se mě učitel. To není dobrý.
,,Ne, všemu rozumím," odpovím, tak aby to znělo přesvědčivě.
,,Tak pojď k tabuli vypočítat první příklad." Výzvě mě. Neochotně se zvednu a rozejdu se k tabuli. Tak, a jsem v hajizlu.
Ten sráč šel k tabuli. Moc mu nezávidím. Takovej příklad nevypočítá. Je blbej, jak tágo. (Pravda XD)
,,No, tak počítej." Řekne učitel.
Jo počítej ty bílovlasá zrůdo, řeknu si.
Kouká se na ten příklad, jako by to byl nějaký těžký hlavolam. Zívnu. Už mě začíná nudit se dívat na toho idiota, jak čumí na tu tabulu.,,Tak už počítej Tobiramo." Pobídne ho. ,,Nechceš snad dostat pětku z tak lehkého příkladu?" Kroutí hlavou učitel. Hmmm, to by tak špatný nebylo. Řeknu si v duchu.
,,Tak co, Tobiramo?" Začíná být netrpělivý. Ten ani nezačne to už mu radči dejte tu pětku.
,,Sem v prdeli." To fakt řekl nahlas?!
,,Co jsi to řekl Tobiramo?!" rozčílí se učitel. ,,Takže máš za pět." Dodá a sedne si za stůl. Zajímavé. To se mi líbí.
,,Co si vůbec myslíš, Tobiramo"!?
,,Ve škole se nemluví sprostě!" Oboří se na něj ještě jednou.Jo, Tobiramo.
,,No jo," protočím nepatrně očima. Jestli je tohle lehké, tak já miluju Uchihi... jinými slovy není lehký.
,,Nebuď drzý! Tvé chování je poslední dobou opravdu hrozné. Měl by ses už začít chovat dospěle." Zdá se být dost nasraný. ,,Teď si sedni. Tu pětku ti zapíšu později."
Rozejdu se k lavici. Po cestě se rozhlédnu po třídě. Pohled mi padne na Izunu. Ten šmejd mě sleduje posměšným pohledem a na tváři má úšklebek.
ČTEŠ
Nečekaná návštěva (Tobirama x Izuna)
FanfictionTobirama Senju a Izuna Uchiha spolu chodí do třídy. Nemají se zrovna rádi. To je zbůsebeno jejich rodinami, které se nesnáší. Ale co když se něco mezi nimi změní? Kniha je RPG Takže není zcela jasné jaký bude děj :D