Nem ismertem a szüleimet, mivel árva voltam. De 16 éves koromban megváltozott minden.
Este volt már jöttem haza fele a suliból. Mert rajzszakkörön voltam.
Sétáltam és jött egy gondolat hogy bemegyek az erdőben.Beléptem az erdőbe, sétálgattam ameddig meg nem hallottam hogy valami van a távoli bokorban. Nem is értettem hogy hallok el odáig de ez volt a legkisebb problémám.
Kiugrott egy fekete farkas. A bundája olyan sötét volt mint a mai éjjel.
Megakart támadni de jött egy védekezési ösztön.Egyik pillanatból a másikra egy farkas lettem. Fehér bundám volt mint a hó.
Nem hagytam magam ezért neki iramodtam az ellenségemnek.
De ő erősebb volt és tapasztaltabb.
Mások percek alatt leterített a földre és elsötétült minden.Arra ébredtem hogy egy barlangban vagyok egy pokrócon. Sok kérdés vetődött fel bennem. Az első hogy miért vagyok itt? A második hogy miért vagyok farkas? A harmadik hogy mi a francot keres itt ez a pokróc?
Miközben ezen gondolkoztam belépett egy szürke kicsit idősebb farkas.
Halottam egy hangot a fejembe.-Nyugodj meg mostmár biztonságban vagy.-mondta.
-Hogy tudsz a fejembe beszélni?-kérdeztem.
-Úgy ahogy te ez egy képességed mint minden itt lévőnek. -felelte.
-Ó, értem de hogy kerültem ide, és miért vagyok farkas?
- Úgy hogy az apád hibrid volt.
-Mármint?-kérdeztem.
-Úgy hogy ha egy hibrid egyszer átváltozik többet nem változik vissza csak teliholdkor.-mondta.
- Eddig értem, és többen is vagytok?
-Persze mi egy falka vagyunk. És mond csak ki támadott meg?
Elmeséltem neki az egész idáig történt storyt.
-Köszönöm hogy őszinte voltál hozzám de hogy hívnak?-kérdezte.
-Engem Sorrynak. És téged?
-Will-nek. Addig ismerkedj össze a falkával, addig kiderítem ki támadott meg.
Kimentem a barlangból és egy csapat farkas fogadott. Mindenki engem nézett. Hát ez jól kezdődik......
______________________________________
Sziasztok!
Ez egy új storym.
Remélem tetszeni fog nektek.
Ha igen akkor jelezzétek egy vottal vagy kommentel.
Előre is köszi.❤
DU LIEST GERADE
-Wolf Life -
FantasySorry vagyok egy fehér farkas. Jó tudom furcsa. De elmesélem hogy éltem ez előtt minden napjaimat.... És persze a mostani élétemet is elmesélem. Ha érdekel kukkants bele! :)