Vissza értünk a tábozhoz. Már kezdett este felé menni az idő.
Adam odament Willhez és meg kérdezte hogy hol fog aludni.-Szerintem Sorry majd osztozik veled a kis fészkén. -felete egyszerűen Will.
Na meg még a........ Gondoltam magamba.
-Ugye Sorry? - nézett rám Will.
-Persze.
Mivel nem mondjatok ellent az alfának ezért így is úgyis velem fog aludni Adam. Nekem úgy mond a "kisfészkem" nem messze egy pici barlangba volt egy tó előtt. Esténként mielőtt lefekszek kicsit kiülök a tó elé és gondolkozok az élet nagy dolgain. Amúgy nem mert azon szoktam gondolkozni hogy ma mit ettem meg minden de ez nem lényeg.
-Na gyere menjünk aludni a többiek is már huzzák a szunyát. -halkan kuncogtam ne hogy a többiek felébredjenek.
-Oké.-válaszolt egyszerűen.
Szóval elindultunk és oda értünk a tóhoz.
-Nagyon szép a kilátás.-mosolygott
-Hát ja néha kiszoktam jönni elmélkedni az élet nagy dolgairól. -egyszerre nevettünk fel.
A barlang két különböző sarkában helyezkedtünk el. Mikor már félálomba voltam egy picit elkezdtem fázni. Hát nem volt nagyon meleg kint. Éreztem hogy hozzám bújik, így aludtunk el és léptünk az álmok mezejére.
______________________________________
Sziasztok!
Tudom egy picit rövid lett de nagyon megakartam írni ezt a részt.
😊🐺🐾❤
YOU ARE READING
-Wolf Life -
FantasySorry vagyok egy fehér farkas. Jó tudom furcsa. De elmesélem hogy éltem ez előtt minden napjaimat.... És persze a mostani élétemet is elmesélem. Ha érdekel kukkants bele! :)