Wey Hey.. Ik had dus echt een super lang en leuk stukje geschrefen maar het was dus nog niet af.... ik hadmijn laptop dicht geklapt en wegggelegt maar me broer deed hem aan en klikte de pagina weg waar dat hoofdstuk op stond... Dus echt super sorry!! ik probeer me best te doen om het er een beetje op te gaan laten lijken xxx Robin

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.O.V Liam

We zitten met z'n alle lekker in de woonkamer van ons huis als Paul aan gelopen komt. Hey Paulieeee roept Louis en springt boven op hem. Hey Lou. Ik heb nieuws voor jullie, jullie hebben 2 weken vrij!!!! Iedereen begint meteen te juigen. Ik heb ook nog wat post voor jullie dat jullie kunnen open maken.

Het is toch alleen maar fan post, zegt Niall. Nou en misschien zit er wel wat anders in, dus hop hop die brieven lezen. Iedereen pakt een brief dus ik pas er ook een. Ik zie een rode envelop liggen met de worden er op : Mijn levens verhaal X Diana. Ik pak hem en maak het open. Na een tijdje zit ik met tranen in mij ogen.

Jongens dit moeten jullie echt lezen hoor , dit is niet normaal,zeg ik. Als iedereen de brief gelezen hebt zitten ze met tranen in hun ogen.

We moeten een brief terug schrijfen om te kunnen zeggen dat we haar kunnen helpen. Helpen met wat, vraagt Niall. Haar helpen om haar talent te vinden zodat ze weet wat ze kan en niet meer bang hoeft te zijn.

Oke laten we gaan beginnen met schijven, en misschien kunnen we haar wel spreken, zegt Zayn.

Heey, Diana,

We hebben je brief gelezen en zijn echt geschrokken, daarom willen we je graag helpen. Onze vriendinnen, (Perrie, Eleanor en Danielle) willen je graag helpen. Blijvoorbeeld je talent ontdekken. Perrie zou je wel willen helpen te leren zingen en Danielle je te leren dansen, Eleanor wilt je misschien wel een make-over geven. We snappen echt niet hoe iemand jou zo erg kan haten en pesten. Als we de broef lezen lijkje een geweldige meid. We vinden het echt super erg dat je ouders zijn overleden. Wij hebben 2 weken vrij dus misschien kunnen we met z'n alle elkaar ontmoetten ook met Perie, Danielle en Eleanor. Het nummer staat onderaan de brief dus bel maar als je er klaar voor bent, dan kunnen we afspreken.

Groetjes, Zayn, Niall, Harry, Liam en Louis. (0223-******) 

Dit zou het wel moeten doen, zeg ik. Als we het op de post hebben gedaan, bellen we de meiden op en vragen wat zij vinden. Ze vinden het echt een geweldig idee en vinden het verschrikkelijk hoe zij behandelt word.

P.O.V Niall.

Diana....Diana.....Diana. het klinkt zo lekker. Ik heb wel zo'n gevoel dat het een knap meisje is. Ik snap echt niet waarom ze zobehandelt word. Als ik die brief zo lees lijkt ze echt een geweldige meid Ik hoop ook echt dat ze belt. 

Als ze knap is en het meisje dat ik al heel mijn leven zoek, hoop ik dat Harry haar niet afpakt.....Ik verveelme echt doooooddd. Laat ik maar eens wat Nando's halen.

___________________________________________________________________________

Zoooo dat was weer een stukje, ik heb besloten om vaak te updaten en dan soms korte en lange stukjes. Probeer ik!!!!

xxxxx-Robin

 Je ziet aan de zijkant een filmpje en dat is Zoella sugg en zij speelt Diana. In het echt is ze een britse youtuber. maar later komt zeg maaar dat ze dat ook gaat doen xx

Diana...Where stories live. Discover now