Weer een nieuw stukje people!!!!

--------------------------------------------------------------------------

P.O.V Diana.

Ik komnet thuis van school en doe de deur open als ik een brief op de grond zie liggen. Ik pak het op en doe de deur achter me dicht. Als ik mijn jas heb opgehangen en mijn tas en schoenen op de grond heb gezet, loop ik naar de bank en maakde brief open.

Heey, Diana,

We hebben je brief gelezen en zijn echt geschrokken, daarom willen we je graag helpen. Onze vriendinnen, (Perrie, Eleanor en Danielle) willen je graag helpen. Blijvoorbeeld je talent ontdekken. Perrie zou je wel willen helpen te leren zingen en Danielle je te leren dansen, Eleanor wilt je misschien wel een make-over geven. We snappen echt niet hoe iemand jou zo erg kan haten en pesten. Als we de broef lezen lijkje een geweldige meid. We vinden het echt super erg dat je ouders zijn overleden. Wij hebben 2 weken vrij dus misschien kunnen we met z'n alle elkaar ontmoetten ook met Perie, Danielle en Eleanor. Het nummer staat onderaan de brief dus bel maar als je er klaar voor bent, dan kunnen we afspreken.

Groetjes, Zayn, Niall, Harry, Liam en Louis. (0223-******) 

O-M-G! ze hebben dus echt mijn brief gelezen!!! De mensen waaraan ik voor het eerst mijn verhaal heb laten lezen. hebben het gezien!!!.

Ik ga meteenbellen. 

Als ik de nummers in tik gaat de telefoon een paar keer over voor dat er word opgenomen.

D=Diana-N=Niall.

N-Hallo?

D-Hallo je spreekt met Diana , waar je de brief van gekregen hebt.

N - O Haay met Niall. Hoe gaat het?

D-Hey Niall mwa kan beter.

N- O oke. Zo ..ehmmm zullen we een plaats afspreken waar we elkaar kunnen ontmoeten of wil je gewoon bij ons thuis langs komen?

D- Ehhmm graag bij jullie thuis.

N- Oke is goed. zo ehmm vertel eens wat over je zelf.

D- Ehmh oke, ik ben Diana, ben 18 jaar . Hou van zingen en dansen maar ik denk niet dat ik heel erg goed ben hehe. Als het legaal was zou ik met Nando's trouwen haha. Ehhmm ikben een beetje Indonesies en een beetje iers. Ik heb bruin haar en blauwe ogen. Ik kan heel erg druk zijn maar ook heel rustig. Ik heb geen vriendje en nog nooit gehad. En ik heb eigelijk geen vrienden. Nu jij...

N- EEhhhmm oke. Ik ben Niall ik ben 19 jaar. Ik hou van zingen en Nando's. ik heb blond geverft haar en blauwe ogen. Ik kan niet dansen haha. Ik heb ook nog nooit een vriendinnetje gehad. Ik ben iers. En je lijkt me een leuk meisje om mee om te gaan.

D- Oke, dus kan ik zometeen al langs komen?

N- Ja is goed, ik zal tegen de jongens zeggen dat je komt, Doei Diana.

D- Doei Niall

Later als ik op hang ben ik opeens heel blij. Ik denk niet meer dat ik tegen ze ga opkijken als beroemde mensen. En ik had altijd al een zwakte voor Niall.

--------------------------------------------------------------------

Dat was weer een stukjeee xx

Diana...Where stories live. Discover now