..Name:Vanessa.(Ness)
..Age:15 years.:D
..Luck:0.
Merg,aceeasi strada intunecata,printre blocuri.Aceeasi pasi,aceeasi eu,aceeasi situatie.Vedeam zambetul lui Ash care se posta in capatul strazii,buclele blonde ale Cierei saltand in bataia lunii,macar in seara asta credeam ca voi scapa.Dar nu,ei sunt prea decisi sa nu ma lase sa traiesc.
-Mai,mai,ia uite Ci,peste cine dam iar.
-Da,ce coincidenta,spuse aceasta iesind din spatele lui si prinzandu-ma de par.
-Nu,te rog,lasa-ma.
-Hai nu te mai ruga atat,ca nu te scapa nici dracu!
Primisem 2 palme de la Ciera si Elena isi baga mainile in parul meu.Ash imi rupse hainele,si impreuna cu Samuel,mana lui dreapta,ma violeaza a nustiu cata oara saptamana asta.Tipam,dar degeaba,nu era nimeni,doar prietenii lor care de distrau,si ei care ma colpeseau cu pumni si picioare.Si uite asa,destinul meu se ruineaza,din incapatanarea regilor care au preferinte peste statutul meu.Au plecat,s-au distrat,Ciera iar si-a notat victima,iar Ash iar s-a distrat.Eu,sunt doar o papusa..Papusa lor.Ce aveau ei cu viata mea?De ce nu ma lasau in pace?Oare pentru ca eu nu doream sa ma vand,sau pentru ca nu doream sa ajung precum Ciera.Uite ca am ajuns victima lo,bataia lor de joc.
“-Mama,mama,trebuie sa ne mutam,nu se rezolva nimic!!Liceul,nu orasul e al lor,nu ai ce sa faci.!plangeam eu in hohote.
-O,sa vezi fata mea,ca vorbesc cu directoarea si se rezolva..”
Si asta e mama,vesnica mama care uneori cred ca tine cu ei si nu imi vrea prea mult binele..Ea crede ca daca vorbeste cu directoarea se rezolva si cerul se deschide.Ha,ce gluma.Orasul asta e al lor,ei si parintii lor fac legea aici!
***********************
-Hei,Ness',arati groaznic,sublinie Mara cuvantul groaznic.
-Nu intreba.
-Din nou?
-Mereu....
-Hai,nu plange..
-De ce?..pur si simplu nu inteleg..
-Hei,ce facetiii,wow Vanesa ce-i cu fata asta,parca nu ai dormit as-noapte..
-Da,mersi pentru observatii Mariano,stiu si eu ca arat groaznic,si tu ai arata daca ai pati ce..patesc eu..
-O,ei lasa,haide.SI ma imbratisa cald,Mara alaturanduni-se si ea.Am deschis ochii si l-am vazut pe Samuel in coltul unui dulapior,scotea fum de nervi,se vedea ca era deranjat de ceva,..de mine.Ash aparu si el,cu blonda lui,scotandu-l pe Samuel din starea aceea.La cum se uita la mine,diseara ma vor macelari din nou...
-Eu,eu nu ma simt bine,cred ca o sa...doamne..
-Vanessa te simti bine?
Am zbughit-o la baie,lasandu-i pe cei 2.Se sunase,bine macar asa nu voi mai fi deranjata.Am intrat intr-o cabina si am vomitat.
-Da..
-Ha,ha.
-Da-mi si mie!
-Dupa,mm ce bine e..
CITEȘTI
Ei nu vor ca eu sa traiec..Vanessa vs. Elen
Mystery / ThrillerVanessa si Elen sunt e persoane intrr-un singur trup:una care vrea sa mearga mai departe,uitand de tot ce a fost si traind alaturi de cel care i-a furat inocenta adolescentei,si cealalta care doreste sa il distruga..Oare il va distruge pe Samuel,sau...