Gândul Domnului

114 4 3
  • Dedicat lui Bianca Mihaela
                                    

  Este dimineaţă. Mă pregătesc să merg la şcoală. Deodată o aud pe mama că mă îmi spune:

- Nat, grăbeşte-te! Te aşteaptă Angela la uşă.

- Stai să îmi iau ghiozdanul!

Îmi iau geanta şi ies repede din cameră. Cobor în grabă scările şi mă afişez în hol.

- Bună Angela. Scuze că te-am făcut să mă aştepţi. spun în timp ce mă încalţ. Sunt gata. Să mergem. Pa mamă!

- Pa scumpo. Succes la şcoală.

- Mersi. spun şi ies pe uşă.

Ups, scuze. Ce nepoliticos din partea mea...nu m-am prezentat. Eu sunt Nathalia Tetsuya dar mi se mai spune şi Nat, încântată de cunoştinţă. Am 16 ani şi sunt elevă la liceu. Cea cu care merg acum la şcoală este cea mai bună prietenă a mea, Angela Masaki. O cunosc de la grădiniţă. Deci acum să revenim la realitate. Eu împreună cu Angela mergem spre şcoală râzând. Pe drum ne întâlnim cu Hotsuma Renjou, al doilea meu prieten.

- Bună Hotsuma. Ce mai faci? întreb când îl văd băiatul apropiindu-se.

- Hey. Eu fac bine. răspunde Hotsuma.

- Par cam supărat. Ce s-a întâmplat? îl întreb pe Hotsuma în timp ce mă uit la el.

- Probleme de gay. Nu e nimic important. spune Angela râzând-

Hotsuma se uită urât la Angela după care oftează şi se uită trist în jos.

- Haide, spune ce s-a întâmplat. îi spun zâmbind încrezător.

- M-am despărţit de Edan...

- Îmi pare rău pentru tine. Când s-a întâmplat asta? întreb şi îi pun o mână pe umăr.

- Azi dimineaţă... răspunde Hotsuma trist.

- Deci ai o dimineaţă de rahat. spune Angela în concluzie.

- Angela, nu e frumos. Acum îl amărăşti şi tu...

- Bine, bine...scuze...spune Angela şi îşi dă ochii peste cap.

- Hotsuma, nu mai fi bosumflat. Dacă s-a despărţit de tine înseamnă că nu eşti destul de bun pentru el. Până la urmă îţi vei găsi dragostea adevarată. 

- Mersi Nat. spune şi se uită la mine zâmbind. Poate ai dreptate.

- Dar totuşi eu nu înţeleg ceva...spune Angela.

- Ce nu înţelegi? întreb eu nedumerită pentru că tot ce am spus era simplu de înţeles. Şi avea şi sens.

- Eu nu înţeleg de ce Hotsuma este supărat. Adică el până acum a avut 10...

- 11. Cu tot cu Edan. o corectează Hotsuma.

- ...11 iubiţi iar eu...adică noi nu am avut nici măcar unul. Dacă este aşa atunci noi ar trebuie să fim într-o stare de depresie. spune Angela.

- Dar cine vă opreşte să aveţi câte un iubit? întreabă Hotsuma râzând.

- Pe mine încă nu mă interesează chestii din astea. Mai am timp. Doar sunt tânără. spun uitându-mă la prietenii mei.

Ei se uită ciudat la mine. Ciudat în sensul ăla de nedumerire împletită cu uimire. Mă uit în faţă şi văd clădirea şcolii. Până când am intrat în curtea şcolii plină de elevi noi am întrat într-un fel de stare de linişte ca în cimitir. În cele din urmă le spun:

- Ne vedem după ore.

- Bine. răspund cei doi în cor.

- Pa. le spun şi intru în sala de clasă.

                                                                              * * *

Orele au luat sfârşit. În sfârşit. Sunt afară şi îmi aştept prietenii. După cam 10 minute în care stau şi îi aştept îi văd cum se apropie vorbind şi zâmbind. Arată bine împreună... Şi ei se potrivesc. Dacă Hotsuma nu ar fi gay cred că ar fi cu Angela. Oftez şi mă uit în jos. Mai devreme am minţit...vreau şi eu să am un iubit. Vreau să văd cum este să fi îndrăgostit de cineva... În timp ce sunt cufundată în gândurile mele simt o mână pe umăr. Îmi ridic privirea şi mă uit în jurul meu: nu e nimeni. Îmi pun mâna pe umăr şi mă gândesc că poate mi s-a părut. Atunci aud o şoaptă la ureche:

- Tu eşti a mea. Mereu ai fost şi mereu vei fi...

Îmi întorc capul să văd cine ar putea fi: nimeni şi nimic. Din nou. Atunci îl aud pe Hotsuma:

- Bună Nathalia. Scuze că te-am făcut să aştepţi atât.

- Nu e nimic. răspund în timp ce mă mai uit prin jur.

- Pe cine cauţi? mă întreabă Angela.

- Ămmm...pe nimeni. Scuze. Hai să mergem. le zâmbesc şi o iau în faţă, spre casă.

- Hmmm...ce aţi spune să mergem mâine la un film? întreabă Angela în timp ce ajunge într-un drept cu mine.

- Da. E o idee bună. Eu voi veni.

- Bine. Ce zici Hotsuma. Vei veni mâine?

- Ămmm...nu cred că pot...

- De ce nu? E doar un film. Nimeni nu te mănâncă. spune Angela râzând.

- Mâine am nişte treabă şi nu pot veni. Scuze.

- Dar mâine e sâmbătă... Haide, nu poţi să nu vi la un film. Doar nu e sfârşitul lumii. spun zâmbind.

- Chiar şi Nathalia vine şi şti cum sunt părinţii ei...

- Cum sunt? întreb eu puţin iritată.

- Mă refeream că părinţii tăi sunt puţin cam...autoritari... răspunde Angela uşurată probabil pentru că a găsit un răspuns care să nu mă supere.

- Deci, haide, vină. Dacă nu vi voi veni diseară la tine şi te tai. spune Angela amuzată.

- Dacă nu vrea şi nu poate să vină lasă-l în pace. Nu îl mai bate atâta la cap. Nu e plăcut. Îţi spun din propria experienţă. spun şi eu amuzată.

- Nat are dreptate. spune Hotsuma şi se uită la ceasul de pe telefon. Oftează. Trebuie să plec. Ne vedem mâine. 

- Bine. Pa. spune Angela şi mă ia de braţ şi o ia înainte.

- Pa Hotsuma. spun şi îl văd că întră pe o străduţă. Oare ce e cu el? îmi întreb prietena.

- Poate încă e bosumflat pentru faza de dimineaţă cu despărţirea.

- Poate ai dreptate... Ce film vom vedea mâine?

- Chiar nu ştiu. Ce zici de ceva...de acţiune.

- Sună bine. răspund şi îi zâmbesc.

Mă uit la drum şi îmi văd casa. Mergem împreună până în faţa casei de culoare verde. Acolo îmi iau "la revedere" de la Angela şi intru în casă. Mă descalţ şi urc sus în camera mea. Îmi arunc ghiozdanul lângă birou şi merg până la fereastră. Stau câteva momente în faţa ferestrei şi deodată simt două mâini pe umerii mei -câte o mână pe fiecare umăr- şi aud din nou aceeaşi voce şoptindu-mi la ureche:

- Ne vom întâlni mâine seară...să mă aştepţi...

După ce aud acea voce simt ceva uşor care mă atinge pe gât şi după aceea nu mai simt nimic  umeri iar acea voce a dispărut. Mă uit prin cameră, dar nu văd nimic. Oare ce sau cine este...?

Sfârşitul capitolului 1!

Acesta este motivul pentru care nu am mai scris de mult la cealaltă poveste: am scris asta. A fost destul de greu să mă gandesc, dar totuşi sper să vă placă. Ăsta va fi un fel de Fan Fiction de la animele Uraboku daca il stiti cumva. Oricum sper sa va placa. Cel care este în imagine este Hotsuma :x si chiar este HOT :))))) ei bine acum va las. Spor la citit! ;) 

Gândul DomnuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum