Love Me∞♥

29 3 0
                                    

Merhaba ben Eslem şu an 25 yaşındayım. Size hikayemi anlatacağım lise yıllarımı ilk aşkımı. 

Yıl 2005 ;

Lisenin 4. yılını İstanbul'da okuyacaktım. Antalya'dan İstanbul'a geldiğim için çok heyecanlıydım.Okula ilk geldiğim gün elimde kalın kitaplarım gözümde kalın gözlüğüm ve tel dişlerim vardı. Saçlarım iki yandan örülmüş uçlarında kocaman kurdelalar vardı. Herkesin dalga konusuydum. Hatta öğrentmenler bile -Kızım şu derslerine verdiğin önemi birazda yüzüne ver diyodu. Tek yaptıkları şey yüzümle dalga geçmekti. Ama o okula gelince her şey tam tersine döndü. İşte başlıyorum. Sabah erkenden uyanıp üzerimi giymiştim. Bugün diş telleri çıkaracakları için çok mutluydum. Hastaneye gittim. Doktor içeri girdiğimde - Bu telleri sana kaç yaşındayken takmıştılar dedi. Ben de -15 yaşndayken tam 4 yıl oldu dedim. Doktor- Vavv demek liseye başladığında takmışlar şimdi Lise sona gidiyosun. Dedi ve telleri çıkardı. Eve gidene kadar aynaya bakmamıştım ama meraktan ölmüştüm. Eve gittiğimde hemen dişlerimi fırçalayıp aynaya baktım. Bembeyaz ve pürüzsüzdüler. Okuldaki herkesten daha güzeldi. O gün okula başka biri olarak gtmek istemiştim ama bunun için gözlüklerimden ve sivilcelerimden kurtulmam gerekiyodu. İlk önce göz doktoruna gidip derdimi anlattım. Bana Mavi Lens yazdı. Bu lensler gözlerimi 1 yıl içerisinde iyileştirecekti. Öğretmenler beni Yok yazmasın diyede doktor onayı aldım. Sonra Cildiyeye gidip sivilcelerimi küçük bir operasyon ile hallettirdim. Babam ünlü bir iş adamıydı onu arayıp olayı anlattım. Malesef şu an yanımda değildi Japonyada bir şirketle anlaşma yapacaklardı. Bana banka havale yoluyla 5000 TL yollladı. Kendimi alışveriş merkezinde buldum. Yeni halimle bana bakan tekrar bakıyodu. Aldığım kıyafetler bir harikaydı. Artık yeni ben ve yeni tarzımla mükkemmeldim.

DEVAMI YENİ BÖLÜMDE :D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Love Me∞♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin