Bizim ev,konumu açısından mahallenin en önemli yerinde bulunuyor.Evden çıkıp sağa dönünce okul yoluna varabiliyorum.Sola doğru yürüyünce ise Taşkın'ın evine gidebiliyorum.
Bu arada siz Taşkın'ı tanımıyorsunuz değil mi?
Taşkın benim en yakın arkadaşım.Yani Cankadaşım.Size komik gelebilir ama biz birbirimize böyle sesleniriz:Cankadaş.Nedenine gelince...Küçüklüğümüzden beri birbirimize hep 'can arkadaşım' deriz ama bizim Taşkın 'r' harflerini söyleyemediği için bana 'can aykadaşım' der.Ee can aykadaşım, can aykadaşım diye diye Cankadaş'a dönüştü.Zamanla bunu çok sevdik ve öyle kaldı.Nasıl?Sizce de güzel değil mi?
Aslında Taşkın'la birbirimize hiç benzemeyiz ama çok iyi anlaşırız.Ben oturmayı, hiçbir şeye bulaşmamayı ne kadar seviyorsam ; o da koşmayı, gezmeyi ve her şeye bulaşmayı o kadar seviyor.Galiba birbirimizi tamamladığımız için bu kadar iyi arkadaşız.
Mesela geçenlerde bizim mahallenin kedilerinden birine çok benzediği için caddede gördüğümüz bir kediyi uzun süre takip ettik.
Yol boyunca Taşkın'a "Dur!" dedim, "Kediler özgür hayvanlardır.Eğer bizim mahallenin kedisi ise zaten kendisi geri döner. Dönmezse hiç bizim mahallenin kedisi olmamıştır."dedim.
"Çok yoruldum artık eve dönelim."dedim.Dedim ama dinletemedim.O kadar zaman beni de peşinden sürükledi.Sonuç ne çıktı dersininiz? Kedi yan mahallenin kedisiymiş.Oraya kadar takip etmişken kediyi biraz sevelim dedik. Boynunu, başını okşadık. Kedi bize "mırrr" diyerek karşılık verdi.Sonra da evimize döndük.
Ben, kedinin peşine düştüğümüz o üç saatte ne güzel uyurdum biliyor musunuz? Hadi uyumasam bile bir güzel otururdum. Ama aramızda kalsın çok güzel bir kediydi. İtiraf ediyorum ben de çok sevmiştim o kediyi.
Neyse... Biz konumuza dönelim. Ne diyordum... Tamam buldum: Bizim evin konumu.
Evden çıkıp doğruca karşı sokaktan yürüdüğümde taşıt trafiğine kapalı caddeye çıkabiliyorum. Sanırım yürümeyi en sevdiğim yer burası.
Son zamanlarda bu cadde ile ilgili bir hobi edindim.Ama onu daha sonra anlatacağım. Şimdi mahalledeki komşularımızdan bahsedeyim biraz. Çok acayip komşularımız var da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Sakin'in gürültülü maceraları:Aaa! Bu da kim?
HumorMerhaba cankadaşlarım... Ben Sessiz Sakin.Azıcık tembel,birazcık meraklı,çokça hayalciyim.Ben de sizin gibi okulda öğretmenlerin "zeki ama çalışmıyor" dediği öğrencilerdenim.Offf sıkıldım ama! İnsanın kendinden bahsetmesi ne kadar da zormuş...