'Ik ben Loena wie ben jij?'
' Eh Marcel.'
'Oh hallo Marcel, je hebt een maretak. Die zijn gevaarlijk, daar zitten nurgels in.'
'Nurgels bestaan niet.'
' Niet zeggen dan slaan ze sneller toe.'
' Harry Potter zit toch ook op school. Welke coupé zit hij?'
' Oh weet ik niet.' Mompelt Marcel
' Dan zoek ik verder, De nurgels slaan zo toe.'
Tijdens het lopen stoot ze tegen iemand aan. Dik stekeltjes.
Oh sorry ik kijk naar de verkeerde. Hij is blond, smal en hij is weer dik. Oh sorry dat is die ene.
'Zo ff denken wie ben jij?'
' Leeflang. Mijn vader was grootste vijanden met die sukkel van jou.'
Hij verklikte mijn vader.
'Nou ik heb gehoord dat jij de kliknurgel bent.'
' Nurgels bestaan niet. Wat doe jij hier?' Malfidus kijkt boos naar Loena.
'Eh ik ga naar school.'
' Laten ze zoon debiel naar school gaan. Was vast een grote vergissing'.
'Eerste jaars hier.' Klink een zware stem op het perron.
'Die papzak zoekt je.' Wijzend op Hagrid.
Even later zaten we in de bootjes.
Ik zat bij een jongen. Met een lichtflits ding. Hij heet Casper krauwel.Even later stonden we In de gang. 'Welkom op Zweinstein ik ben professor Anderling. Zometeen worden jullie ingedeeld. De afdeling is je familie. Je krijgt punten erbij bij goeddoen, aftrek bij foute dingen.de afdeling met de meeste punten wint, Als ik jullie naam noem kom je hier naartoe'
' kijk Perkamentus.'
' Waar is Harry.'
' Loena Leeflang.' Klinkt het door de zaal
' Ehm huffeldepuf nee. Ravenklauw!'
Yes.
Na het eten gingen we naar de kamer. En ik ging slapen. De volgende dag deed ik alles. Eten. Oh ja aankleden. Ik pakte spek en ei en ging naar de les gedaante verwisseling
YOU ARE READING
Loena Leeflang eerste jaar
FantasíaWe kennen het boek Harry Potter en de geheime kamer maar wat gebeurde in Loena's eerste jaar. Hopelijk weet je naar dit boek wat meer