Mia mi řekla že jsem byla v kómatu , prospala jsem 3 roky „ Kolik mi je ?" Zeptala jsem se trochu smutně „ Vzhledem k tomu že si tu byla od patnácti tak ti bude tak ....." Začala počítat na prstech. Najednou z ničeho nic vykřikla „18" trochu jsem se lekla „A-aha". Řekla jsem trochu nejistě " Pojď se mnou mnoho se toho změnilo i ty jsi se změnila " řekla jemným hlasem. Rychle jsem vyskočila z postele a rozběhla se do fialové koupelny, jen co jsem vydělá svoji tvář zamotala se mi hlava a spadla jsem, nejspíše jsem omdlela. Zdálo se mi že jsem v nějakém pokoji vypadalo to že má někdo narozeniny ,nějaká holčička nejspíš jsem to byla já byla totiž hodně podobná .
„Ame má narozeniny a mi máme přání jediný štěstí zdraví , štěstí zdraví hlavně to zdraví hlavně to zdraví". Zpívala o něco starší dívka
Probudila jsem se a vyděla Miu jak vyděšeně křičí o pomoc. Zmohla jsem se jen na jedno slovo „ Ame" pak už jen tma .Žádný sen se mi nezdál jen tma. Vzbudila jsem se asi v noci, poněvadž v pokoji byla tma .Mia tu nebyla a tak jsem se rozhodla ji najít .Prošla jsem modrým pokojem nejspíš obývák pokoj až k blílým dveřím.S nejistotou jsem je otevřela a viděla spleť bílých chodeb. Neviděla jsem na konec chodby. Zavřela jsem dveře a vydělá na nich nápis jména co mi dala Mia, když jsem se tak procházela chodbami četla jsem si jména na dveřích až u jednoho jména byla cedule „extrémně nebezpečný "
Nicolas Black. Opatrně jsem otevřela dveře a vešla jsem do vnitř ,bílé stěny působili chladně nic tam nebylo jenom ve prostředí pokoje leželo cosi černého a velkého jako by člověk. Rychle jsem se k němu rozběhla ,byl to chlapec docela pěkný. Odhrnula jsem mu pramen blond vlasů v tom jsem uviděla jeho pronikavě modré oči měli barvu nebe. Cuknul Šebo a já se lekla „ ehm a -aho-oj " visoukala jsem ze sebe stěží. „ Ahoj rozvážeš mě ?" V tom jsem si všiml že má řetězy„ano" řekla jsem a rychle jsem ho rozvázalaChlapec mě svalil na zem přitlačil mi na krk řetězy a já čekala bolest či lapání po dechu ale nic. Chlapec se na mě podíval a odložil řetězy ale pořád na mě seděl vyhrnul mi rukáv a najednou stihl „ Ty jsi subjekt A01!?" Řekl překvapeně „C-co ? ,Já nejsem subjekt já jsem Lola tedy Ame ! O čem to mlu-" nestihla jsem doříct větu a zacpal mi pusu rukou.Dal si ukazováček na ústa a udělal gesto které mi říkalo že mám být potichu.
Otočila jsem hlavu ke dveřím byl tam hluk a nějaké stíny se zastavili před našimi dveřmi pak se tam oběvila Mia ,poznala jsem ji podle hlasu .„ kde je Lola ? " Zeptala se ,druhý hlas byl mužský „Myslíš A01-ničku ?„ Má být ve svém pokoji„ řekne klidně „Ale tam není !!" „ to není možné přece musí mít ten čip" řekl podrážděně muž„ Ona ho nemá je to úplně první model co se povedl ,, vím to byla jsem u toho když j chytli v továrně a já jsem jí píchla serum bez čipu". V tu chvíli jsem si na vše vzpomněla na sestru na kamarády na všechno jsem si vzpomněla. "Ty umíš brečet ? " Zeptal se potichu a překvapeně Nick „ Samozřejmě že ano ty snad ne ? " Kníkla jsem potichu „ já to neumím" řekl a políbil mě. Vytřeštila jsem oči„ Už nebreč jsem tu s tebou a už nikdy tě neopustím ano ?" řek jemným hlasem Nick.„ dobře řekla jsem potichu, v tu chvíli byl strašný klid. Nick mě chytil za ruku a šli jsme ke dveřím, otevřeli jsme dveře a rozhlédl i se. Nickovi se na nohách oběvili brusle chytil mě za pás a mě se na nohách oběvili taky najednou někdo zakřičel „mám ji!!!! " V tom se Nick zběsile rozjel a chytil mě za ruku rozjeli jsme se šílenou rychlostí. Ohlédla jsem se a vydělá policisty , jeden z nich vystřelil já se lekla a jako by se ve mě něco pohlo podívala se na kulku a kolem nás s Nickem se utvořilo jakési silové pole. Kulka se roztříštila pak jsem se podívala na toho muže. Jako by ho něco rozmáčklo krev byla všude , Nick mě chytil pevněji a já se jakoby z tranzu. Nick na mě vyděšeně hodil pohled ale pak se změnil v úlevný . Byli jsme venku a utíkali vstříc tmě. A mě se hlavou Homola jedna otázka za druhou ale jedno bylo jisté nejsem člověk.
Fufuf Po dlouhé době se hlásím 😅. Snad se líbí . Alena nepokračují jen tak Dala jsem si s jednou mojí oblíbenou spisovatelkou povídek soutěž v psaní jmenuje se Katouayaka rozhodně doporučuji všem se na ni kouknout má opravdu super povídky papa možná zítra přidám další.
ČTEŠ
Model A01
RomanceJená se o povídku romantickou. Dívka jménem Ame Kurushigava se jenou vydá do opuštěné budovy a tam oběví co by nikdo nečekal.Ame má černé vlasy modré oči.