is het echt? 2

119 11 34
                                    

Pov. Joost
"Het is moeilijk om over te praten" zei ik zacht en hij legde zijn hand op me rug en vreef er zacht overheen "ik snap wel dat je niet wild zeggen, we kennen elkaar niet eens" zei hij en ik keek hem aan "ik ben Link" glimlachte hij "Joost" zei ik "je bent nieuw in de buurt?" Vroeg hij en hoorde twijfelingen in zijn stem "ja ben er net een paar uur" zei ik "het is een leuke buurt dus daar hoef je geen zorgen om te maken" glimlachte hij weer, hij glimlacht veel dat merk ik zelf op waadoor ik zelf ook een glimlach op me gezicht kreeg "je glimlacht weer" zei hij en ik lachte zacht "dankje" zei ik "ik deed helemaal niks" lachte hij terwijl hij zijn armen in de lucht gooide (deed Link vroeger ) weer lachte ik hij is aardig dacht ik in mezelf "als er ooit wat is sta ik voor je klaar oke" zei hij "dankje" zei ik "moet je wel je telefoon geven zodat je me kan bereiken" zei hij en ik gaf hem me telefoon, hij voerde zijn nummer in en gaf me telefoon terug "ik moet gaan" zei ik "is goed" zei hij en ik liep weg.
Thuis opende ik de voordeur en liep naar binnen "Joost" vroeg mijn moeder en ik liep de woonkamer binnen "ja?" Zei ik en ze omhelste me "ik was bang dat er wat gebeurt was" zei ze "tuurlijk niet" zei ik en ze liet me los, me moeder is de laatste tijd alleen maar berzorgd als ik iets te lang weg ben ofzo, sins Dean (ex vriend) dood is begon dit daarvoor kon ik doen wat ik wilde "ik ben boven" zei ik en liep naar boven, ik begon spullen uit de doos te halen en neer te zetten, ik pakte een fotolijstje en draaide hem om, tranen schoten weer in me ogen, een foto van mij en Dean, "ik mis je" zei ik zacht en een eenzame traan rolde over me wang en ik veegde hem weg "kon ik je maar tegen houden" zei ik en beet op me lip terwijl ik hem op de kasje naast me bed legde en ik stond op, ik ging naar beneden en pakte wat drinken "gaat het?" Vroeg me moeder "ja" zei ik en ging weer naar boven, ik pakte me laptop en ging achter me bureau zitten, ik had een bericht blijkbaar op skype, ik klikte erop, linktijger wild u toevoegen ik drukte op accepteren dat is waarschijnlijk Link van vanmiddag, meteen werdt ik gebeld door hem en ik nam op, "Heey Joosy" zei Link "hey" zei ik en deed me cam aan "hoe is het?" Vroeg hij "gaat beter" zei ik en glimlachte "mooi zo" zei hij "vind je het erg als ik wel dozen uitpak?" Vroeg ik "tuurlijk niet" zei hij en ik begon wat dozen uit te pakken, "je hebt echt veel troep" lachte Link toen ik weer even ging zitten "ja, moet nog dingen uitzoeken" zei ik "veel succes" zei hij "tnx" zei ik en hij schoot in de lach "sukkel" zuchte ik "anders help ik je wel hoor" zei hij "ja oke nu heb je het gezegt" zei ik meteen "kut" zei hij "ja nu zit je er ook aan vast" zei ik "is goed" zei hij "waneer kan je?" Vroeg ik "maakt mij niks uit" zei hij "kan je morgen dan ben ik alleen thuis dus gaat beter" zei ik "is goed, maar app dan ff waar je woont" zei hij en ik pakte me telefoon en stuurde het, "tnx" zei hij en ik glimlachte, en ene moment ben ik blij dat hij morgen kan om redenen, me moeder is niet thuis en kan dan niet bezorgt doen en shit en ze wou al niet dat ik met jongens ofzo omging omdat ze bang is dat ik weer verliefd wordt alsof ik op elke jongen verliefd wordt, "Joost" zei Link en ik schoot uit me gedachten "ja?" Vroeg ik "je was er niet meer bij" lachte hij "ja sorry" zei ik "geef niks" zei hij en ik hoorde de voordeur open en dicht gaan "Joost" schreeuwde me moeder "ik moet gaan" zei ik "tot morgen" zei hij "tot morgen" zei ik en sloot skype af, ik ging naar beneden "lekker gewerkt?" Vroeg ik terwijl ik drinken pakten "gaat wel" zei ze, de rest van de avond heb ik niks gedaan.
~volgende dag~
Ik ging naar beneden en maakte een broodje en plofte op de bank, me moeder was al weg en Link zou over ongeveer een uur komen, snel at ik me brood op en deed andere kleren aan en poetste ne tanden, niet veel later ging de bel en ik ging naar beneden en deed de deur open "hey" zeiden we tegelijk en ik liet hem binnen "drinken?" Vroeg ik en hij knikte, ik maakte wat drinken en ging bij hem op de bank zitten, hij vertelde wat dingen over zichzelf en ik over mij zodat we elkaar een beetje leerde kennen ik had hem verteld over Dean en hij omhelste me "ik vind het erg voor je" zei hij en vreef over me rug "ik moet hem vergeten maar dat lukt niet" zei ik en vreef me tranen weg "je moet hem niet helemaal vergeten" zei hij en liet me los "ik weet het" zei ik zacht "als er wat dingen zijn het kan overal om zijn bel me of wat dan ook, ik ben er voor je" zei hij en veegde met zijn vinger ms tranen weg en een kleine glimlach toverde op me gezicht "dankje Link" zei ik en weer voelde ik zijn armen om me heen, na een dag heb ik al meteen een goede vriend, "je hoeft me niet te bedanken" zei hij en ik ruste me hoofd op zijn schouder en zo zaten we een tijd, ik in de armen van Link en raar genoeg het voelde veilig iets wat ik zo lang niet meer heb gevoelt na Dean en toen stond het voor me even stil na die gedachten... kan toch niet? Ik ging rechtop zitten en Link keek me aan en nu valt het me ook op hoe helder groene ogen hij heeft "gaat het?" Vroeg hij "ja" zei ik en stond op "Joost" zei hij en pakte me pols "wat is er aan de hand?" Vroeg hij maar ik durfde me niet om te draaien, wat denk ik allemaal ik vind Link niet leuk ik hou alleen van Dean ookal is hij er niet meer. "Joost" zei hij nog is maar dan zacht, toch draaide ik me om en hij omhelsde me meteen, ik deed me armen ook om hem heen en een warm gevoel spreide over me lichaam, is het dan toch? Ben ik verliefd om Link?

Ik heb gwn een vraag ookal ben je geen joli shipper wat zou je er dan vinden als joli real was?
Ik zelf gwn cute😂

verboden liefde~Joli fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu