Pov. Link
Joost ligt in me armen en ik glimlach hoe kan dit nu al zo vertrouwd voelen?
Opeens schoot Joost rechtop en ik keek hem recht aan in zijn ogen "gaat het? Vroeg ik "ja" zei hij en stond op, maar iets in me zei dat er toch iets was "Joost" zei ik en pakte zijn pols "wat is er aan de hand" vroeg ik maar hij antwoorde niet en draaide zich niet om wat is er toch met hem opeens? "Joost" zei ik zacht en hij draaide zich om, meteen omhelste ik hem en ik voelde dat hij zijn armen om me middel deed, ik glimlachte en drukte hem dichter tegen me aan, iets gierde door me onderbuik zou het? Zou ik gevoelens hebben voor Joost? Ik ken hem niet eens zolang dan kan je toch niet zo snel iemand leuk vinden? Ik voelde hem zacht in en uit ademen en zo stonden we een tijd en ik wilde hem ook niet los laten dit voelt te goed en hij liet me ook niet los.
Toch liet ik na een tijd los en keek Joost aan "waarom deed je net opeens zo?" Vroeg ik "er was iets wat ik niet wilde" zei hij "wat dan" vroeg ik "laat maar" zei hij "nee, je kan het me zeggen" zei ik snel en hield hem bij zijn schouders vast "een gevoel" zei hij zacht "welk gevoel?" Vroeg ik "veiligheid" zei hij zacht "voel je je niet veilig dan?" Vroeg ik "jawel maar toen je me in je armen hield het voelden vertrouwd, veilig" zei hij en ik glimlachte "had ik ook" zei ik, waarom zou ik het dan niet eerlijk zeggen? Hij glimlachte ook, ik keek in de ogen van Joost en ik zag de tintelingen in zijn helder blauwe ogen staan, "zullen we straks maar beginnen met de dozen uitpakken?" Vroeg ik om stilte te verkomen "is goed" zei hij en we gingen naar boven "Jezus te veel dozen" lachte ik toen ik zijn kamer binnen kwam "ik moet alles nog uitzoeken maar stel dat een beetje uit" zei hij "zie het" zei ik en we begonnen met wat dingen op te ruimen.
Paar minuten later was Joost naar beneden gegaan en drinken te pakken en ik zat op zijn bed, me ogen vielen op een fotolijsje en ik pakte hem en op de foto stond Joost met een andere jongen die vast Dean is, ik bleef kijken naar de foto en hoorde niet dat Joost ondertussen al weer binnen was en hij zat naast me "is dat Dean?" Vroeg ik "ja" zei hij en ik keek hem aan "dat was een paar dagen voordat hij zelfmoord pleegde" zei hij en ik legde het lijstje weg en deed me armen om hem heen en drukte hem tegen me aan, "sorry" zei ik zacht "jij kan er niks aan doen" zei hij en ging uit me armen, ik zag dat er tranen in zijn ogen staan, ik legde me hand op zijn wang en met me vinger veegde ik zijn tranen weg, ik keek in zijn ogen en ik zag dat hij ook in de mijne keek, ik glimlachte en haalde me hand van zijn wang en keek naar beneden, ik voelde dat hij een vinger op me kin legde en me hem liet aan kijken, een raar gevoel vormde in me onderbuik, zijn hoofd kwam dichter bij die van mij en ik nam de laatste stap en drukte me lippen op die van hem, zijn armen zakte naar me middel, even stond de tijd stil voor me gevoel maar dat verdween toen onze lippen elkaar verlieten, "sorry" zei hij "geef niks" glimlachte ik en een klein glimlach toverde ook op zijn gezicht "ik vond het niet erg" zei ik er achteraan en nu weet ik het ook zeker ik ben verliefd op Joost en ken hem pas 2 dagen.Pov. Joost
Ik pakte zijn kin vast en liet hem me aankijken, allemaal emoties gierde door me lichaam, onze hoofden kwamen dichter bij elkaar en hij nam de laatste stap en kuste me, meteen gierde er een warm gevoel door me lichaam, me handen zakte naar zijn middel en hield hem even vast, dit kan ik niet doen ik kan toch niet na de 2de keer dat ik hem zie al leuk vinden? Ik liet de kus los "sorry" zei ik "geeft niks" glimlachte hij en een glimlach vormde ook op mijn gezicht "ik vond het niet erg" zei hij er achteraan, me handen haalde ik van zijn middel af "Joost" zei Link zacht "ja?" Vroeg ik en hij keek me aan "ik vind je leuk" zei hij snel en ik zag dat hij op zijn lip beet "ik jou ook maar" zei ik maar kon me zin niet afmaken "Dean en je moeder" zei hij "het is me moeder" zei ik "ze is zeker bang dat hezelfde gebeurt?" Vroeg hij en ik knikte "maar ik doe dat niet" zei hij "hoop het" zei ik en liet een zwak glimlach zien, hij deed zijn armen om me heen "ik beloof het" fluisterde hij in me oor en ik deed me armen ook om hem heen en voorlopig wil ik hier niet meer uit.
*volgende dag*
Ik werdt wakker en keek om me heen, ik zag Link naast me liggen en een glimlach toverde op me gezicht, hij is schattig als hij slaapt, ik stapte voorzichtig uit bed zodat ik Link niet wakker maakten en ging naar beneden, gister zijn we blijkbaar in slaap gevallen op bed.
Ik kwam beneden en wilde alvast ontbijt voor ons maken tot me ogen richte op een briefje en ik pakte hem vast en las het.Ben naar het werk, en voortaan melden als je iemand heb slapen en al helemaal als het een jongen is je weet hoe ik er over denk
Gr mamIk gooide het briefje weg, waarom moet ze altijd negatief doen de laatste tijd, ik schudde me hoofd nu niet mee bezig houden zei ik in mezelf en maakte ons ontbijt af en ging daarna ermee naar boven, ik legde de borden op me bureau en hurkte naast Link beer die nog sliep, "Link" zei ik en streelde langs zijn wang, langzaam opende hij zijn ogen en glimlachte "goeienmorgen" zei hij zacht en ik veegde de haren voor Links ogen weg en gaf hem een kus op zijn voorhoofd "goeienmorgen" zei ik en stond op en pakte de borden "heb ontbijt voor je" zei ik en ging aan de andere kant weer zitten terwijl hij rechtop ging zitten "dankje" glimlachte hij en we aten ons ontbijt op daarna ruimde ik het op en poetste me tanden en shit.
Ik kwam terug in me kamer en zag Link nog liggen en zijn ogen waren gesloten, ik pakte een kussen en gooide het om hem "Joost" schreeuwde hij en ik lachte en ging op het bed zitten en hij gooide de kussen terug maar mis, "ja jezus" schreeuwde hij en duwde me naar achter en legde me armen boven me hoofd en plat op het bed, hij hing boven me "weet je het zeker" vroeg ik en "ik ben gewoon sterker" zei hij en begon te lachen, ik draaide ons om zodat ik boven was "oke laat maar" zei hij en was gestopt met lachen en ik drukte me lippen op die van hem, zijn armen gingen om me middel, we lieten de kus los en me voorhoofd leunde tegen die van hem, "ik hou van je" zei hij zacht "en ik van jou" zei ik en weer voelde ik die lippen op de mijne.
Het is een paar minuten later en ik lag in de armen van Link terwijl hij door me haren aan het wriemelen was "Joost" vroeg hij opeens en ik ging uit de armen van Link zodat ik hem beter kon aankijken, "wat is er?" Vroeg ik "zijn we?" "Samen?" Maakte ik zijn zin af en hij knikte "als jij dat ook wild?" Zei ik en voelde zijn lippen op de mijne "antwoord?" Mompelde hij tegen me lippen "samen" zei ik en hij glimlachte, ik wilde dit!dat voel ik ik hou van hem en laat dit niet verpesten door me moeder dat is wat ik zeker weet.Joli is real mennnnn, misschien iets te snel maar boeie😂
JE LEEST
verboden liefde~Joli fanfic
FanficJoost komt nieuw in de buurt maar als hij Link ontmoet is hij over zijn oren verliefd op hem en Link op Joost maar als de moeder erachter komt mag Joost niet meer met Link omgaan door alles wat er gebeurt was met de ex-vriend van Joost