capitolul 4

20 2 0
                                    

  Usa băii face contact cu peretele , cel din spatele meu mai slăbind din strânsoarea materialului .

- Jason .
-Edward , spune cel din spatele meu .

Vocea băiatului care a intrat imi părea extrem de cunoscuta dar numele acestuia nu imi amintește de nimeni .

- Nu te-ai saturat deja de închisoare ?
- Chiar de loc , dragul meu Edward . Ce mai face micuța ta sora ?
- Sa nu cumva sa mai o mai aduci vreodată in discuție .
Starea mea de confuzie se mărește , asa zisul Jason lăsând strânsoarea nodului sa își faca treaba de nu a vedea nimic . Pașii lui apăsați se aud din ce in ce mai departe de mine , oprindu-se la câțiva metri .

- La fel de naiva , nu-i asa ? spune batjocoritor .
Ma așteptam la un răspuns din partea celuilalt băiat din camera in timp ce încercam sa desfac nodul strâns. Peste câteva secunde se aude din nou vocea lui Jaison , răspunsul la întrebarea lui nevenind de la Edward .

- Sa înțeleg ca o sa reacționezi la fel ca data trecută ?

Încercam din răsputeri sa imi desfac nodul de la spate , dar in același timp nu doream sa vad scena din fata mea , iar mâinile mele care tremurau ma ajutau .

- Nici nu e nevoie. Sa vedem ce va spune cel care te-a scos din închisoare . Se rezolva printr-un singur telefon , spune intr-un final băiatul care încerca sa ma ajute...

      Singurul lucru pe care mi-l amintesc din seara trecută este ca va trebuie sa caut un anumit Edward sa ii mulțumesc . Eram foarte confuza in legătura cu relația celor doi , neînțelegând de ce acest băiat m-a ajutat .

Toata dimineața mi-am petrecut-o gândindu-ma cum sa scap din nou de o asemenea amintire . Data trecută am facut o mare greșeala pe care am jurat ca nu o voi mai repeta . Știam ca nimeni nu trebuia sa afle de acest incident si nu știam ce sa mai fac . Totuși ma simteam mai liniștita acum știind ca nu se va mai întoarce .

Claire băuse atât de mult la foc incat a căzut inconștientă pe pat si nu cred ca are de gand sa se trezească in următoarele doua ore .

După un dus lung si relaxant eram pregătită de o zi plină de serialul meu preferat . Laptopul se afla la încărcat iar eu imi aleg niște haine cat mai comode , știind ca nu ies din camera astăzi .

In timp ce aveam o scurta convorbire cu mama caut cel mai bun site pe care pot sa vizionez următoarele episoade din tvd . Aflând ca mama s-a apucat de un curs de yoga si ca ii este destul de bine , am închis liniștita telefonul.

Înainte sa pornesc episodul 12 o bătaie se aude in usa . Ma uit la ceas in timp ce ma îndrept spre aceasta . Oare cine poate fi la ora asta ? Deschid încet usa si ma uit in sus pentru a-l vedea pe Harry cu doua pungi de fast-food in mâna si cu doua căni de cafea cu frișca in cealaltă . Ma gândeam ca le-a adus pentru el si Claire , asa ca i-am facut loc sa treacă .

-Buna , spune acesta înaintând in camera .
- Buna , ii zic îndreptându-ma spre pat după el .

Acesta lasa pungile pe birou si se aseaza încet in patul meu . Imi trage o privire si după se uita la pungi .

- Stiu ca iti este foame , nu ai de gand sa te servești ? întreaba acesta confuz .
- Pentru mine ?
-Da . Stiu ca ai avut niște zile grele , dar macar atât sa fac .
- Chiar aveam nevoie , ii răspund si ii zâmbesc recunoscătoare .

In timp ce ma îndreptam spre una dintre pungi acesta se uita pe ecranul laptopului meu .

- Tvd ?
- Da . Mereu m-a facut sa uit de problemele mele . Vrei ? il întreb si ii întind una dintre cele doua portii medii de cartofi de la Mc .

Harry isi îndreaptă privirea spre aceștia si i-a cu grija unul din cutiuță .
Ma așez lângă el si imi i-au laptopul in brațe .

-Te uiți ? il întreb curioasa .
- Da . Am văzut deja sezonul dar nu m-ar deranja sa il vad din nou .
- Asta este un mod de a-mi spune ca rămâi ? il întreb amuzata .
- Ma bucur ca ai observat .

Ne-am pus mai comod si am dat drumul episodului . Acesta nu se putea abține sa nu imi dea spoilere iar eu il pocneam de fiecare data . Se comporta atât de imatur .

- Cum adica 'te urăsc ' ? Peste doua episoade vor fi iar împreuna ! țipa acesta ofensat.
- Mai încet . O trezești pe Claire .

Mâncarea este terminată de mult iar show-ul pe care il făcea Harry era de doua ori mai interesant decât cel din episod

- Ce se întâmpla aici ? întreaba Claire cu o voce somnoroasa in timp ce noi doi ne certam pe cuplurile din serial .
- O Doamne . Imi pare atât de rau Claire , nu am vrut sa te trezesc , ii spun cu o voce trista .
- Stai calma . Știe cineva cat e ceasul ? spune ea încercând sa se ridice .
- Este 4 p.m. , ii raspunde Harry .
- Mersi . O , Harry . Ce cauți aici ? il întreaba Claire cu o privire socata si sceptica .

  Cei doi aveau un fel de conversatie prin priviri iar eu eram complet pe dinafara . Intru încet in baie lăsându-i sa vorbească liniștiti . Reflexia mea din oglinda arata tot ce simt . Ma gandesc la jumătatea asta de zi si nu înțeleg cum am ajuns in ipostaza asta cu Harry . Ma simteam foarte ciudat si simteam ca el știe ceva mai mult decât trebuie . Stăteam si ma gândeam cum am petrecut ziua asta .  A fost foarte dragut cu mine in ciuda aparentelor si vorbelor lui Claire . Am înțeles din prima ca acesta vrea sa imi între sub piele si oricât as încerca sa neg după ziua asta il voi privi diferit . Realizez ca nu stiu absolut nimic despre el . Nu stiu ce se va întâmpla după aceasta zi si nu stiu daca el doar isi joaca foarte bine rolul sau chiar se simte bine in preajma mea . Speram sa fie prima varianta dar tot ce pot face in acest moment este sa sper si sa ma concertez pe găsirea asa zisului Edward .

Cu intrarea mea in camera aud usa de la intrare trantindu-se , privire fiindu-mi îndreptata spre Claire .

-Ce s-a întâmplat ? o interoghez suspicioasa .
- A avut ceva de rezolvat . Te vei obișnui , raspunde aceasta ocolondu-mi privirea .

Ma așez exasperata pe pat si imi opresc laptopul . Brusc tot cheful meu s-a dus . Știam ca Claire imi ascunde ceva asa ca i-am tastat rapid lui Harry .

'De ce ai plecat asa ? '

Peste câteva minute am primit un răspuns neașteptat .

' Nu e treaba ta '

Dintr -o data ma simteam foarte naiva . Am înțeles ca toata ziua de astăzi a fost doar un rol foarte bine jucat de el . Nu aveam de gand sa il mai deranjez , a fost alegerea lui iar eu nu pot face nimic . Nu imi doresc sa fiu una dintre acele fete pentru el asa ca il voi îndepărta .

Adio , Harry Styles.

For you Where stories live. Discover now