Rața sechestrata a prietenei mele anunța o noua zi de luni. Lunea aveam cursul meu preferat , iar in trei saptamâni trebuia sa fim pregătiți cu procesul . Eram foarte incantata in legătura cu el iar azi aveam ocazia sa ma uit si eu peste caz .
Cu greu ma trezesc din pat si ma pregătesc pentru aceasta noua zi . Ma imbrac putin mai gros , afara fiind destul de înnorat .
- Claire , tu ai curs in 5 minute si eu vreau sa ajung la cafeneaua aia asa ca grăbește-te .
- Stai calma , sunt gata , spune aceasta si iese din baie îmbrăcată . Sa mergem .
- Claire ? Pantofii .
- O da , ai dreptate . Bine punctat .Aceasta se comporta destul de ciudat după discuția cu Harry de ieri si nu înțeleg de ce . Eu eram fericita pentru ca am putut observa ce fel de om este .
Intr-un final ieșim grăbite pe usa iar Claire începe sa alerge pana la clădire . Încep sa rad si sa merg spre drumul meu spre cafenea . Cand intru ma duc direct la casa , pentru a cere o cafea la pachet.
In timp ce așteptam comanda observ in colțul drept al cafenelei o persoana destul de cunoscuta . Parul ii era prins intr-o coada scurta , fumul ieșind din doua in doua secunde din gura sa . Ma durea faptul ca isi făcea rau singur , dar nu pot face nimic . Cum am spus , nu trebuie sa ma mai apropii de el. Ma durea faptul ca imi face rau sa ma apropii de el.
Imi mut privirea de pe el si imi iau cafeaua comandata . Ies rapid din cafenea si ma indrept spre clădire . Cele doua ore au trecut greu , ieșind rapid din sala cand se suna .
Pe Claire nu am văzut-o de azi dimineața deoarece astăzi nu mi-am facut simțită prezenta la masa de prânz . Era prea ciudat si incomod sa stau la aceeași masa cu el . A fost singurul pe care l-am lăsat sa ma atingă dar acum mintea mea imi spune sa il uit . Ma durea dar știam ca daca nu il uit voi suferi si mai mult .
Ajungând in camera mi-am lăsat lucrurile si m-am întins in pat . Așteptam ca Claire sa ajungă pentru a o îmbrățișa . Aveam nevoie de asta . Între timp am început sa citesc noile informații pe care nu puteam sa le înțeleg . Capul nu imi stătea la e citeam asa ca am renunțat rapid la a mai încerca sa rețin ceva . Aveam nevoie sa vorbesc cu cineva . Am pornit spre căutarea lui Claire , negând pana la camera lui Austin si Justin . De obicei acolo se strang .
Am bătut încet la usa . Ma simteam destul de rușinată ca sunt singura in cămin pe partea băieților . Dintr-o data usa se deschide iar Austin imi face loc sa intru, zâmbitor .
- Ai văzut-o cumva pe Claire ? il întreb încet .
Inca nu eram obișnuita sa fiu singura lângă aceste persoane . Claire este singura care ma face sa ma simt in siguranța .
- Ultima data am văzut-o pe teren . Ai pățit ceva ? ma întreaba băiatul , punându-mi mâna pe umăr .
Imi ridic privirea spre el si răspunsul meu vine rapid , fiind inconstienta pe moment ca am spus da .
-Ce s-a întâmplat ? întreaba acesta grijuliu .
M-am asezat la oferta sa de a imi povesti ceva despre el , pentru a începe sa am încredere in el . Am zimbit cand am auzit aceste vorbe . Ma bucur ca este atât de amabil .
- Cu ce sa încep .. Numele meu întreg este Austin Marian Carl si am o sora de șase ani . De origine sunt din Mexic dar mereu am adorat New Yorkul . Am o culoare preferata si aceasta este vișiniu , ador sa ma plimb si ador sa am relații de lunga durata . Prima mea relație care a ținut sase luni am avut-o la vârsta de 16 , dar cand am aflat ca nu ii place lasagna am si plecat de lângă ea .
La aceasta afirmație am chicotit si l-am ascultat in continuare .
- Pe baieti ii stiu de anul trecut de cand m-am mutat aici . Eu sunt cel mai copilăros dintre ei dar ma înțeleg foarte bine cu Harry care este cam opusul meu . Am un tatuaj pe spate care inspira iubirea fata de a doua mea iubita dar nu regret ca l-am facut . Cand in privesc imi aduc aminte de niște momente frumoase petrecute împreuna . Claire este cea mai buna prietena a mea chiar daca ma înțeleg bine si cu Katrina si Clara . M-am apropiat mult de cei doi frați cand mi-am petrecut vacanța de Crăciun la ei deoarece am pierdut ultimul zbor spre Mexic . Cred ca atât . Acum tu . Ce ai de spus despre tine , misterioasa si timida fata ? a spus cu un aer de amuzament .
Am început sa ii povestesc mici amintiri frumoase din viața mea , ca atunci cand ma jucam împreuna cu tata in grădina din spatele casei . Sau cand de ziua tatălui meu am încercat sa prind un fluturaș alb deoarece știam ca ii iubește , dar doar cand am văzut ca l-am rănit mi-am dat seama ce firav e . Cred ca am moștenit iubirea pentru aceste ființe . Totul era bine si frumos pana cand am ajuns sa ii povestesc de incidentele de acum patru ani . Nu eram foarte sigura daca sa ii povestesc dar odată ce am început ma simteam foarte liberă . I-am povestit ca de cand a trebuit sa depun mărturie am vrut sa merg pe acest domeniu. Daca înainte sa vin aici imi spunea cineva ca trecutul meu este mai ușor de povestit decât prezentul cu Harry , cred ca ii dădeam o palma. Am început sa ii spun de filmul din prima zi si de incidente , de club si de întâmplarea din fața ușii in prima luni . De ziua de ieri si de mesajul pe care mi l-a trimis si despre cum m-a durut sufletul sa ma uit la el in halul ala in cafenea . Nu am înțeles niciodată de ce oamenii aleg cai rele pentru a se simți mai bine . Am picat si eu in acea capcana dar cand am ieșit am fost de trei ori mai rau .
- Ai vreun sfat pentru mine ? il întreb in timp ce ma uit la el care mirat .
- Nu stiu ce sa spun , cred ca ar fi mai bine sa ii dai spațiu . Dar asta nu este Harry pe care il cunosc . Harry nu se străduieste sa ajungă in pantalonii unei fete .
Am oftat confuza si l-am strâns pe Austin intr-o îmbrățișare strânsă .-Mulțumesc mult ca m-ai ascultat . Esti un prieten bun .
-Pentru nimic . Cred ca esti singura care știe atâtea despre bine si o cunosc doar de o săptămana.Înainte sa plec imi spune ca totul va fi bine . Cand vreau sa ies pe usa dau de un corp tare , care ma face sa ma dau doi pași in spate .
-Buna , mi se adresează băiatul cu o voce amabila .
Ma uit la el si ii zâmbesc , salutându-l si ieșind rapid din camera . Justin seamănă izbitor de mult cu Harry de la față in jos . Inima a început sa imi bată din ce in ce mai tare cand am dat peste el . Speram din tot sufletul sa nu fie același băiat cu care nu mai doream sa am nicio legătura .