Lapsusi

90 15 17
                                    

Jep. Bas sam juce cistila sobu (zamisli😂). I nasla sam svesku gde sam upisivala lapsuse sa casova.

Pa hajde da pocnemo...

---------------------------------
Nastavnik istorije: Luka. Jer je Dositej Obradovic napisao "Ivicu i Maricu"? (u odeljenju je i bolesne dece. Debila. Nemojte se cuditi sto je pitanje glupo)

Luka: Umm....  Jeste!

Nastavnik: More sad ce tebi doć' Ivica. Sad cu kecinu zavaliti. Kako bre Ivicu i Maricu?

-------------------------------

Nastavnica biologije: ( imali smo kontrolni "koža" i bio je jedan zadatak da se nabroje organi kože. I sve je bilo dato i mi samo da zaokruzimo) Aleksandre. Jedan.

Aleksandar: Sta?  Kako jedan a znao sam sve?

Nastavnica: Tako sto su ti zubi organi kože...

Marko: Au...  Ala ti nemas pojma...

Nastavnica: Marko. Jedan.

Marko: Ali... Aleksandar me je nagovorio da ne uradim...  Da bi mi dao slicice....  Molim vas... Nemojte upisati. Neeeeee!!!!!! (tu je vec "plakao")

----------------------------------

Mi smo bili na casu srpskog...  I nastavnica nam dala primer koji nismo morali da pisemo u svesku. I ja Aleksandra krenula da zezam kako je to napisao a nije. I on pogleda u svesku i kaze on meni.

Aleksandar: Vidis nisam napisao. Ala si se napalila. (hteo je reci ispalila)

Nastavnica: (gleda ga kao da joj je sve pobio) Aleksandre kod psihologa odmah!

Ona ga upisuje u disciplinsku a ja crkavam od smeha.

Ja: A nastavnice, nemojte ga. Jadnik ne zna ni sta je rekao.

-------------------------------

Nastavnica fizike: (usmeno smo odgovarali i naravno Marko nista nije znao i nastavnica mu je dala keca)

Marko: Ne mozete mi dati keca kada sam znao.

Nastavnica: Sta si znao?  Celo odeljenje je svedok da ti nisi nista znao.

Marko: Nemate pojma sa kim se kacite. Ovo odeljenje ce zavrsiti tri metra pod zemljom.

Nastavnica: Nato..  Idi sa njim kod direktorke. Ne mogu da ga slusam vise.

Ja: Narvno. Marko ustaj.

Marko: A nastavnice nemojte molim vas nju da saljete samnom. Silovace me i ubiti na pola puta. (nastavnica i ja prevrcemo ocima)

Ja: Da sam te htela ubiti. Uradila bih to cim si dosao. A silovala...  Tebe ne bi ni pogledala. Slavim dan kad cu izaci odavde.

Marko: Nastavnice. Jer vi vidite ovo? Jer ste vi coravi? Jer vidite kako mi preti? (ja tu pucam i lupam mu samar toliko da je pao sa stolice, cucnula sam do njega dok se on vec spremao za plakanje)

Ja: Budes li plakao. Dacu ti ja razlog da places.

----------------------------------
Naatavnica muzickog: Koji dan sutra imate istoriju?

--------------------------------
Da inace Marko i Aleksandar su sasvim normalna deca...  Mislim nisu retardirani i ako se Marko tako ponasa, uvek....  I posle ocekuju da ulazimo u skolu nasmejani. Ovakav je meni svaki dan.... Tako da ako ste zavrsili skolu.. Blago vama a ako niste...  Potrudite se ostati normalni....  I ko je napisao "Ivicu i Maricu"? Da cujem. Hajde...  Cekam.. 😂😂😂 ima ovih lapsusa jos mnogo....

My Random BookWhere stories live. Discover now