Današnja omladina i nastavnici po jebenim školama

46 8 8
                                    

Eh... Došla su ta vremena kada devojke ne izlaze iz pocepanih farmerica i majica koje im dosežu do iznad pupka i ako je napolju -25C. Smrzavaju se a kažu da im je vrućina.

Jebote ja se natrontam ko medved i opet mi je hladno...

Onda ima onih koje su tatine princezice i misle da se mogu prodati svemu što hoda na dve noge...

Ima i onih ludača koje se zaljubljuju u nastavnike i ljude starije po 15 godina od sebe. Idu i ulizuju se nastavnicima da bi im dali makar dvojku.

Onda ima tu i sličnih nastavnika.

Dolaze u minićima, nekim štiklama od pet metara...

Ali zato ima i nastavnika kome su svi sinovi.

"Ajde sine, evo ti dnevnik."

"Ajde sine na tablu da odgovaraš."

"Ajde sine da ti lupim keca."

Okej...

Onda ima i nastavnika likovnog koji je na zameni koji će dati pet za neobojeni crtez samo da devojčice pipka i da im prljavo govori. A ostalom razredu podaje kečeve kad zucnu...

Onda ima onih koji non stop ispituju nešto.

No da se vratimo na djake...

Dečaci misle da je ceo svet njihov i da mogu prebiti bilo koga ko se približi onim pocepanim kurvetinama. A kad završe kao najveći debil kada ode kod direktora....

I tako... Ima raznih ludaka...

Ja se nadam da ste vi dobri u školi i da ne spadate u ovakve... A ako imate ovakve nastavnike... Nek vam je Bog u pomoći.

Ly all❤😉

My Random BookWhere stories live. Discover now