hoofdstuk 1

869 23 7
                                    

Na een lange tijd is hier het begin ik ben ook bezig met een ander boek maar daar heb ik even geen zin in

P.o.v link
Ik wordt wakker. Ik ben niet in mijn eigen kamer. Ik denk na en dan weet ik het. Ik ben bij Joost. Joost organiseerde een slaap feest met jeremy harm en ik. Ik lig naast jeremy die langzaam wakker word. Als hij zijn ogen open doet zie ik te mooie blauwe ogen. Wil je even op schuiven vraagt hij (we liggen trouwens op een luchtbed). Ik schuif op maar zo dat ik toch weer naar jer toe rol. Link roept jeremy maar zo hard dat joost wakker word. Jer wat is er met link en waarom lig je daar je zou bij mij liggen toch vraagt joost. Link rolt naar me toe en harm viel op mijn plek in slaap dus ging ik maar bij link liggen zegt jeremy. Joost kijkt op zijn mobiel. Zullen we vanmiddag karten en een escaperoom doen vraagt joost. Hoe kom je er zo uit het niks bij vraag ik. Nou dat vroeg matthy zegt joost. Ja ik wil wel mee zeg ik. JAAAAAA KARTEN roept jeremy zo hard dat me oren pijn doen. Ik maak het gebaar dat hij stil moet zijn omdat harm nog ligt te slapen. Maar het is al te laat harm wordt wakker.  Wat is er man vraagt harm. Nou ik was iets te blij zegt jeremy. Ja zeg dat wel zeg ik. Maar nu kan ik het ook aan harm vragen zegt joost. Harm ga je mee karten en mee escaperoom doen samen met de squad van matthy vraagt joost. Ja is goed zegt harm. In de tussentijd dat joost, harm en jeremy nog aan het praten zijn over meetings en live streams ben ik aan het staren naar jeremy. Link wanneer ga jij streamen vraagt joost. Huh wat zij je vraag ik. Link is er iets vraagt joost. Nee hoor zeg ik. Oh oke zegt joost maar we moeten gaan naar de kartbaan. Oke zegt harm en staat op.

In de auto zit ik naast joost. Ik kan jer in de spiegel zien. Link der is iets zegt joost. Hoe kun je dat zien vraag ik. Dus er is wel iets zegt joost. Ja maar ik wil het graag alleen met jou er over praten zeg ik. Oke dan praten we wel zo zegt joost. Na het karten zeg ik.

Na het karten moeten we nog een uur wachten. Ik ga naar buiten met joost. Joost ik moet je wat vertellen en ik zit er wel mee zeg ik als we buiten zijn. Vertel het me man zegt joost.
I-i-ik ben g-g-gay stamel ik. Dat maakt niet uit link want je bent zo als je bent en jij kan er niks aan doen zegt joost. Die woorden die hij zegt die kloppen wel. Maar hoe weet je het eigenlijk zo zeker vraagt joost. Ik ben verliefd op iemand zeg ik. Wie is iemand vraagt joost. Iemand zeg ik weer. Oke dan zegt joost. Zullen we weer naar binnen gaan vraag ik. Ja is goed zegt joost maar ik vind dat je het ook moet vertellen aan harm en jeremy. Oke joost dat doe ik zeg ik. Maar als ik binnen loop hoor ik jer praten over het meisje die hij leuk vind. En ik ga er bij zitten maar begin weer te staren naar jeremy. Volgens mij ziet joost het en tikt me aan.

586 woorden heeft dit hoofdstuk. Ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vinden. Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om morgen een nieuw deel online te zetten. Laterz

❤️Liry❤️  Voltooid Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu