hoofdstuk 10

247 12 2
                                    

Een nieuw deel🎉🎊

P.o.v kyara
Indy, daisy, amber en ik lopen naar het huisje van de jongens. Indy en daisy lopen voor. Indy draait zich om en rent weg terwijl we voor het huisje van de jongens staan. Ik kijk bij de jongens naar binnen en ik krijg bijna een hart aanval. En ren achter indy aan. Amber en daisy gaan naar binnen als ik om kijk. Ik word daarna meteen gebeld door een onbekend nummer die me wel bekend voor komt ( lekker duidelijk danique... ik weet het). Ik neem op.
Joost
Kyara
Hey met joost
Hey joost
Waarom ben je er niet?
Ik ben bij indy
Waar is indy dan?
Bij mij
Hahah maar even sirius
Joost ik en indy hebben jou en harm gezien.
Wat is er dan?
ik begin te huilen
Ik kom je nu zoeken.
Waarom zou je dat doen?
ik maak me zorgen om je.

Ik hang de telefoon op. Indy kom we gaan naar binnen (we stonden namelijk voor ons huisje) zeg ik. Oke is goed zegt indy met een gebroken stem. Even later horen wij geklop op onze deur. Wie is daar roep ik. Joost en harm mogen we even binnen komen vraagt harm. Voor deze keer wel zegt indy. Ik kijk indy aan. We kunnen niet altijd verdrietig en boos blijven zegt ze. Je hebt gelijk zeg ik en doe de deur open. Dankje zegt joost en kijkt me aan. Kunnen we even praten? Vraagt harm. Indy knikt. Kom maar verder naar binnen zeg ik. We gaan met zijn vieren op de bank zitten. Ik heb dubbele gevoelens zegt joost. Ik kijk hem vragend aan. Er is een meisje die ik heel leuk vind maar ik heb ook een relatie met harm zegt joost. Waarom zeg je dit tegen ons joost vraagt indy.  Omdat wij jullie.... zegt harm.

Ik sta op #702 in fanfiction. Yeay. Dankjewel allemaal.  Ik wil een nieuw boek beginnen maar ben titelloos. Ik ben ook lekker duidelijk in dit hoofdstuk volgens mij🤓. Niet dus. Maar doeiiiiiiiix

❤️Liry❤️  Voltooid Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu