3

500 31 12
                                    

След като закусиха в хотелската стая, Рейна и Нико слязоха пред хотела. Героите се бяха уговорили да се чакат пред хотела в 10:00.
  Всички бяха там и изглеждаха отпочинали. Само Лио имаше торбички под очите. Когато Нико го попита какво става, той каза, че в съседната стая едни били толкова шумни, че Лио не можел да заспи.
Рейна и Нико разбраха, че те са съседите, но решиха да си мълчат.

Всички тръгнаха към кръчмата. Тя беше някъде на Бачиново и се казваше "Воденицата".
След дълго ходене, всички стигнаха до крайната дестинация.

Седнаха на една маса и келнерът им даде менютата. Всички си избраха по нещо и Нико на развален български поръча.
Скоро всеки беше получил чаша ракия, мусака,пататник и пържени картофи. Всички набързо изядоха храната и налетяха на ракията. Много им хареса и си взеха по няколко бутилки за всеки. Изпиха ги. Пияният Лио започна да вади неща от магическия си колан и да строи приспособление за по-бързо варене на ракия. Франк пък започна да се превръща в различни животни, а пък Хейзъл не спря да танцува казечок. Анабет изнасяше цели лекции заалкохола. Пърси, горкичкият се опитваше да удави себе си и Джейсън в смес от ракия и кола, нахално открадната от бара. Пайпър и Рейна рапираха несвързани и безмислени неща, докато танцуваха брейк, докато Нико имитираше изпълнения на Лучиано Павароти.
Но всичко се промени, когато пуснаха по радиото новата песен на Гери Никол ГОТИНА И ЛУДА.
Всички пееха "яката дОпара ЯКАТА ДоПАРА" наплейбек.
После ги изгониха от заведението.

                              КРАЙ

Героите на Олимп В БългарияWhere stories live. Discover now