2

534 17 11
                                    

И така героите Олимпийски си взели евтини самолетни билети за София.

След като кацнали, се качили на автобус, който превозвал пътници от София да Благоевград. Понеже само Нико знаел български, на него му се наложило да се оправя.

Пристигнали в Благоевград късно, така че трябвало да се настанят в хотел "Алфа". На Нико му било малко трудно да говори със жената на рецепцията, тъй като тя била от село Трън.

От начало Нико искал девет стаи, но се оказало, че има само пет свободни. И така се наложило Лио да спи сам, Пърси и Анабет заедно, както Франк и Хейзъл, Джейсън и Пайпър и Рейна и Нико.
  -Дали ще се случи нещо тази вечер а? -попитал Лио Рейна и Нико.
-Млъкни дей*а, макя ти д*ба!
@*#0_@*#_0 - бясно изпсувал Нико на български.
  -Добре де добре. Млъквам.-тихичко казал Лио.

Когато Нико и Рейна били в стаята настъпило неловко мълчание.
-Ами аз ще се изкъпя.- Рейна нарушила тишината.
-Ами ОК.-отговорил Нико.

След като Рейна се изкъпала, Нико последвал примера й. Той бил срамежливо момче и не обичал да се показва пред хора много. Затова се криел в сенките. Последният път когато беше с момиче, той я заряза, защото тя искаше да е с него само заради секса. Оттогава не беше готов за сериозна връзка. След дългото къпане, избърса с кърпа капките вода от стройното си тяло и обу боксерките си и излезе от банята, след което облече пижамата си, която беше само една черна памучна тениска, закупена от "Всичко за един долар".
Имаше само едно легло в стаята и щеше да се наложи Нико и Рейна да спят заедно.
-Извинявай, че съм само по тениска. - каза Нико на Рейна - Просто не предвидих, че ще съм в една стая с друг човек.
-Ами, няма проблем.- отвърна Рейна леко изчервена.

И така загасиха лампата и легнаха в леглото. Така стояха загледани в тавана около половин час.
-Ако не ти се спи, да пуснем телевизора. -предложи Рейна.
-Окей.-каза Нико и пусна телевизира.
Намериха само една английска програма и така се наложи да гледат "Хубава жена" (Pretty woman).
След като свърши, Рейна плахо попита:
-Някога имал ли си гадже?
-Да. Няколко. Защо питаш?
-Просто да си знам.

След дълго мълчание, загледанан в стената и размисли Нико осъзна, че Рейна е жената на живота му. Затова я целуна и нежно я притисна към себе си.
Рейна усети как ръкат на Нико се плъзга по ханша й. Ръката на италианеца беше студена. Това беше добре ,защото беше много топло...

                            ***

Рейна се събуди от миризмата на нейното любимо кафе и прословутата българска баница със сирене, вероятно закупена от локалната баничарница.
-Добро утро, скъпа Рейна. -каза Нико, след което нежно я целуна.

Героите на Олимп В БългарияOù les histoires vivent. Découvrez maintenant