||Kapitel 2||
*Omars perspektiv*
Jag e påväg hem till Oscar när jag känner hur jag går in i någon, vi krockar och jag faller till marken. Personen sätter dig snabbt ner men sätter handen för munnen lika snabbt och börjar skrika. "Ojj, gud förlåt!" Säger hon och hjälper mig upp. "Ääh, de e lugnt" säger jag och rycker på axlarna. Jag kollar på henne, hon e så vacker men jag har för mig att jag sett henne innan.. "Har du varit på några av våra konserter?" Frågar jag. "Amen, det e väl klart för fint ska det va" säger hon och skrattar. Jag ger henne ett leende och då kommer jag på varför jag känner igen henne.
*Nathalies perspektiv*
Omar kollar på mig och funderar men blicken byts ut mot ett leende. "Det var du som skrek och gjorde slängpussar och sånt till oss i Göteborg, eller hur??" Säger han vilket får mig att skaka. "J-jag fattar i-inte att du kommer ihåg mig" säger jag och känner hur mina ben viks och jag faller ihop.
*omars perspektiv*
Hon faller ihop, in i mina armar. Hennes ögon slocknar men efter någon minut öppnas dom igen. Hon ligger kvar i min famn medan jag stryker henne lätt över håret. "Jag glömde att fråga vad du heter" säger jag och kollar på ner på henne. "Nathalie" säger hon och lyfter huvudet och kysser mig på kinden. "Thanks" säger jag vilket får båda två att skratta, hennes skratt e så underbart vackert, precis som henne. "Kan jag inte få en till?" Säger jag med valpögon. "Ofc" säger hon och ler men denna gången när hon lyfter huvudet upp så vrider jag på mitt så att hon kysser mig rätt på munnen.
*Nathalies perspektiv*
Han vrider huvudet, mina läppar trycks mot hans och de känns underbart. Jag känner hans tunga mot min underläpp och jag öppnar munnen lite och våra hunger börjar brottas. Det känns så underbart, att ligga i Omar Rudbergs knä, att kyssas, att känna hans händer som smeker mina armar och håret.
^Hoppas mycket att någon kommer läsa min novell^
YOU ARE READING
{You stole my heart}
RomanceNathalie är en tjej som bor i Stockholm, en vanlig torsdags morgon är hon ute och joggar. Hon krockar med en av killarna i the fooo som förändrar hennes liv. Det kommer bli ett spännande äventyr blandat med kärlek.