||Kapitel 3||
*Nathalies perspektiv*
Omar drar ifrån kyssen och tittar in i mina ögon, han kollar bara in i dom en låååång stund. Jag drar bort några hårslingor från mitt ansikte och kysser mig igen. Vi ställer oss upp och han tar mina händer i sina och våra fingrar flätas ihop. "Nathalie?" Säger han och kollar på mig. "Jaa?" Säger jag och kollar tillbaka. "Kan vi höras imorgon?" Frågar han. "Såklart" säger jag och skriver in mitt nummer på hans mobil. Vi skils åt, jag går åt mitt håll och han åt andra hållet. Jag sätter på musiken igen och börjar jogga hem, dörren är låst.. Som tur är tog jag med mina nycklar, jag sätter i nyckeln och vrider om. Ett klick hörs och dörren öppnas, jag tar av mina joggingskor och går in i köket. På bordet ligger en lapp, •Vi åkte iväg till ett spa för att få lite egentid, kommer hem på söndag. Älskar dig ~ mamma & pappa• står det på den. Jag ler lite för mig själv, eftersom att det bara var torsdag och lov så hade jag 3 dagar helt för mig själv. Jag sprang upp på rummet och in på toan, tog en ren handduk och slängde mina joggingkläder i smutsen.
Det varma vattnet kändes skönt mot min hud, jag tar schampo i håret och tvål på kroppen, jag sköljer av mig och hoppar ut ur duschen. Handduken virar jag om min kropp och tar en lite mindre runt mitt hår. Jag går ut från toan och in i min egna walk in closet, öppnar en låda och tar ut ett par slitna jeansshorts. Jag tar också en svart linne med ett vitt tryck på och svarta underkläder. När jag ska ta på min bh märker jag att den inte går att knäppa jag tar av den och kollar, skit.. Knäppena har gått sönder, jag får ta en skrik grön istället för det e den enda rena bh'n jag har. Jag går ur min wic och torkar mitt hår, jag drar borsten genom mitt hår tills det inte finns några tovor kvar. Jag tar en av mina VS parfymer och sätter mig på sängen, mobilen plingar till. På displayen står det...
^Sorry, är inte bra på att skriva långa kapitel^
YOU ARE READING
{You stole my heart}
RomanceNathalie är en tjej som bor i Stockholm, en vanlig torsdags morgon är hon ute och joggar. Hon krockar med en av killarna i the fooo som förändrar hennes liv. Det kommer bli ett spännande äventyr blandat med kärlek.