Това не беше типичната любовна история.Тази любов която ще прочете не е като от приказките.Тяхната любовна история беше като от онези които нямаха край.Онези които оставаха с една голяма дупка в душата след раздялата.Празнота.Болка.
Нека разкажа как започна всичко...Топъл пролетен ден.Пролетната ваканция тъкмо беше започнала.Бри-нашата главна героиня-тъкмо тръгваше от тях за да излезе с приятелите си.Но днешния ден е малко по-специален.Днес тийнейджърката щеше да излиза с първото гадже на най-добрата и приятелка-Ноа.Ноа е момче с кестенява коса и кафяви очи.Висок за възрастта си защото тренираше баскетбол.Строен с мускули.Изваяни скули и челюст.Меки като кадифе устни имащи вкус на мента заради пастата му за зъби...Типичното момче мечта.Бри обаче не беше впечетлена от него първоначално.Беше си казала ,,Пфф къв е тоя бе,,Но само да знаеше какво я очаква..
Този ден не стана почти нищо интерсно.Двамата обаче си допаднаха.Имаше искра между тях дори и леко забележима.Разбира се Бри се правеше на ударена заради най-добрата и приятелка-Дани.Не беше от типа момичета които крадяха момчетата от други момичета.А и това беше първото гадже на Дани.Бри беше много щастлива за нея всъщност.Когато се прибра вкъщи,подгизнала от дъжда който беше навалял туко що,тя веднага се излегна на леглото усмихвайки се.Дори не беше усъзнала че се усмихва докато не я заболя устата..Беше щастлива.И то много.Макар и факта че майка и и беше държала конско затова че се прибира толкова късно.Беше щастлива заради приятелката си.Беше намерила момче,което да е перфектно.Отвсякъде.Не само външно,но и вътрешно.Всъщност това беше срещата която беше предразположила всичко.След нея не се бяха виждали дълго време.Докато не стана големия скандал.
Нормален учебен ден.Петък.Всички са развълнувани за уикенда.Бри не чак толкова.Чакаше я учене.Все пак трябваше да държи изпити.След като се прибра тя хвана компютъра и реши да провери какво са и писали.Разбира се отвори чата с Дани.Писаха си около 3 часа и накрая се оказа , че другата и ндп я е блъснала кола...Момичето се казваше Тони.Кестенява леко чуплива коса и кафяви очи.Не беше пострадала сериозно.Само крака и беше навехнат и имаше малка рана на главата ,но слава богу нищо по сериозно.Разбира се на следващия ден тя отиде при Тони и седяха и си говореха час ,час и половина.Но всичко се случи след това.
Няколко дни след инцидента започнаха драмите.Бри се скара с най-добрите си приятели.Освен с Тони.Бри беше останала напрактика сама.Два дни след скандалите непознат номер и писа...Изненада се когато разбра кой е. Ноа...
Ноа и беше писал.Незнайно как е намерил телефона и.Разбира се ,Бри беше ядосана и не искаше да говори с момчето.Той искаше да излязат за да поговорят.Дали беше така никой не знае.Бри отказа разбира се.Лято.Както винаги тя прекарваше лятото при баща си.На село.Защото просто нямаше какво да прави в големия град.Изпитите и бяха минали,знаеше къде е влязла и беше освободена.Бри влезе в 127 СУ.Английска гимназия.Не беше една от най-елитните но ставаше.Макар че я беше страх.Тя не беше много разговорлива.Особено с нови хора.Обаче като се опознае с някой не спира да намира тема за разговор.За това беше фейсбук.Чрез някаква група тя намери съучениците си.Запознаха се с тях ,макар и онлайн.Това се случи края на август.Това беше началото на едно голямо приятелство.
Септември.Месец в които децата започват да се притесняват.След 15 започва учебната година.Но на Бри не и пукаше.Беше се запознала със съучениците си и беше спокойна.Даже след два дни щяха да излизат заедно.Не беше кой знае каква среща.Щяха да се съберат на центъра на града.Да се поразходят и да пийнат нещо.Разбира се преди това си бяха говорили милиарди пъти по телефона.Среднощни разговори до седем.Какви ли още не...
На втори септември групата тийнейджъри най-накрая се видяха на живо.Забавляваха се,ядоха,пиха,разговаряха...Всичко.Снимаха се постоянно.Това беше първата им среща.Но никой не знаеше че една единствена снимка щеше да пренареди картите на Бри завинаги...
Вечерта Бри качи снимка във фейсбук.Беше с една тениска от Х и М и се бяха снимали в съблекалнята с едно момиче.Снимката беше най-нормална.Но тази снимка привлече вниманието на Ноа.Той беше запленен от красотата на Бри.Не можеше да я познае.Или по точно..не си я спомняше така.Ноа събра кураж и реши да и пише.Прати и снимката и я попита дали това е тя.Да може би това беше най-тъпия въпрос някога, но той още не можеше да повярва на очите си.Момичето си говореше по телефона с новите си съученици както всяка вечер.Когато Ноа и писа...Тя беше доста изненадана.Не и беше писал отдавна.Може да се каже ,че тя беше забравила за него.Но когато той и писа...Тя почувства онова усещане в стомаха.Макар и да не искаше.
И така Бри и Ноа започнаха да си пишат всеки ден и нощ.Бяха...приятели.Нищо по-сериозно.Друг е въпроса че и двамата се харесваха.Те бяха едни от онези „двойки" които бяха перфектни един за друг.,но едновременно толкова...опасни...
Опасни...Връзката им не беше подходяща поради факта,че Ноа,след като скъсаха с Дани, се промени.Не беше онова момче.Сега Ноа беше от онези момчета които си хващаха момиче за по две седмици и после ги зарязваха.Но...връзката им с Бри беше по различна.Те започнаха като приятели.Заради Дани.Тя ги запозна.Но..Бри и Дани така и не си проговориха.Но това е друга история...Важното беше,че Ноа наистина имаше чувства към Бри.Искаше да е само негова.Само той да я докосва,само той да я прегръща,само той да я целува..Колкото и егоистично да звучи.Искаше я.
Бри..е тя започна с Ноа само за да издразни Дани.Знаеше че Ноа не е добър за нея и си обеща че няма да се влюби в него.Но...не всички обещания се спазват предполагам..