2.

395 24 7
                                    

Сутрин.За първи път от доста време Бри се събуди с усмивка на лице.13 септеври.Това беше датата на днешния ден.Честно казно нищо интересно не се беше случило на този ден.Само дето Бри се жалваше за дето след два дни започват училище.Последния свободен уикенд.С техните бяха решили да отидат до големия магазин ,,Джъмбо" защото там имаше всичко.Момичето си купи тетрадки,химикалки,раница ивсичко което и трябваше.Най-обикновен ден.Така беш и следващия.Уикенда наистина мина по-нързо от очакваното.Но какво да се прави.През цялото време Бри и Ноа си пишеха.Нищо по интерсно.Най много да нахвърлят някое секс чатче.Добре, както и да увъртаме нещата не се случи нищо интересно през цялата седмица.Двамат започнаха учебната година ...в различни училища.Това може би бе проблем.Друг е въпроса че все още не бяха излизали на първа среща.Винаги имаха някакъв ангажимент.Обаче...18 септември.Неделя.Първата неделя от учебната годин.Което означаваше само едно нещо.Кока Кола Хепи Енерджи Тур.Концерт на Х фактор звездите от България.Каниха и по една международна звезда.Провеждаше се в центъра на града.На открито.Нямаше седалки или столове.Не че и без това някой щеше да сяда на тях.Цялата забава беше в това че ,,пееш”,танцуваш и си с приятели докато слушате приятна музика на живо.Ако си късметлия можеш да се запознаеш с изпълнителите.Другия вариант ,беше този че можеш да се напиеш или напушиш .Всеки път когато ходех миришеше на трева,цигари и тн.Но тази година.Тази година Бри се беше уредила да ходи с приятелите си от училище.Каза на Ноа разбира се... и двамата всъщност се разбраха да се срещнат там.Ноа започна да изброява какви ли не неща за срещата им.Как само ще я прегръща,целува...нямаше да я пуска.Може би защото би било тяхната първа официална среща...или защото го бе страх да я загуби.За жалост това само Ноа може да отговори.Обаче и двамата трябваше да влязат в реалността.Родителите на Бри бяха доста строги на тема ,,Тийнейджърски работи„.Бяха и забранени повечето неща които нормалните хора правеха.Рядко и даваха да излиза.Постоянно и критикуваха приятелите.Момчетата бяха забранени до 16 годишна възраст.Ако чуеха някой миниатюрна псувня от устата и я наказваха.Наказваха я за какви ли не глупости.Честно казано оценките им бяха целия живот.Опитвха се да я направят перфектната дъщеря,но така и не успяха.Просто тя се бореше със зъби и нокти срещу това.Но все пак.Бри звънна на баща си и му каза че ще ходи.Той малко поспори с нея но тя го убеди.При условието че той я закара.Баща и не работеше в столицата.Затова имаше възможност да се прибира само събота и неделя.Да беше гадно но какво да се прави.Все тая.Та този проблем беше решен.Но сега беше възникнал още един.Имаше възможност баща и да остане с тях по време на концерта.А как щеше да се натиска с гаджето си като баща и е до нея.И това му каза...Това беше часта която остави и двамата разбити.Дам може би те се ....нуждаеха повече един от друг от колкото нещо друго.Всичко беше започнало като една игра.Но дали ще остане такава...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ConnectedWhere stories live. Discover now