POV Rein:
Ze bleef maar kijken en op een gegeven moment zoende ze me. Ik vroeg om toestemming die ik al heel snel kreeg. Ze trok zich zachtjes terug en zei : "Ik hou van je" Wacht wat. Gister reageerde ze nog zo raar, en nu zegt ze dat ze van me houd. Wauw, oke. "Lieve lieve Alice, we kennen elkaar nog niet lang. Maar wil jij alsjeblieft mijn vriendinnetje zijn?" Kwam er uit mijn mond. Ik had niet verwacht dat ik dit zou vragen. Maar ik wou het zo graag. "Ja heel graag zelfs" Antwoordde ze. Dit was het beste moment uit mijn leven. Ik had me nog nooit zo gevoeld in de buurt van een meisje. Maar dit was anders. En ze was nu officieel van mij. Ik begon haar te knuffelen, zij legde haar armen om mijn nek en ik om haar heupen. Ik ging iets naar achter leunen zodat ik haar gezicht kon zien. En we begonnen weer te zoenen.
POV Alice:
Hij leunde iets naar achter en ik keek in zijn prachtige ogen. Hij begon me te zoenen en ik gaf hem direct toestemming. Hij viel achterover op het bed en ik kwam bovenop hem liggen. Zijn handen verplaatsen van mijn heupen naar mijn rug. Hij deed zijn handen onder mijn shirt en begon vormpjes te maken met zijn vingers. Een zachte kreun verliet mijn mond en hij keek me lachend aan. Ik trok zijn shirt iets omhoog en begon over zijn sixpack te aaien. Hij kreeg kippenvel over zijn arm. Ik haalde mijn hand weg en ging met mijn hand door zijn haar. Ik ging van hem af en ging naast hem liggen. Hij deed zijn arm om mij heen en ik lag strak tegen hem aan. Ik sloot mijn ogen en viel langzaam in slaap.