~ 7 ~

25 0 0
                                    

POV Rein:

Ze klom van me af en ik legde mijn arm om haar heen. Ze legde haar hoofd op mijn borstkast en ze viel in slaap. Ik legde mijn hoofd op haar hoofd en viel ook langzaam in slaap.

POV Alice:

Ik werd wakker door een deur die open ging. Het was de moeder van Rein. Ik lag nog vredig in zijn armen en deed net alsof ik nog sliep. Ik hoorde dat de moeder van Rein een foto van ons maakte en vervolgens zei ze : "Ach, wat een schatjes." Ik opende mijn ogen. En keek naar Rein, hij was inmiddels ook wakker geworden van zijn moeder. Hij keek mij aan en gaf mij een kus op mijn voorhoofd. "Lekker geslapen beautifull". Zei hij.

POV Rein:

Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en zei : "Lekker geslapen beautifull' Ze keek me aan met haar mooie groene ogen. Wat was ik blij dat k haar mijn meisje mocht noemen. Ze stond op en zei tegen me :"Zullen we naar de stad gaan" Waarschijnlijk vond ze het ongemakkelijk als mijn moeder er zo bij stond. "Ja, lijkt me leuk." Was mijn antwoord daar op. Ik stond op en pakte haar hand vast. Samen liepen we de lift in en liepen we naar de stad. Onderweg vroeg  ze aan me :" Zou je vannacht samen met mij in mijn kamer willen slapen." Ik keek haar aan en zei : "Ik zou niks liever willen." Ze keek me met haar mooie groene ogen aan. "Wat ben je toch een schatje" Kwam er uit haar mond. Ik tilde haar kin iets op en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik duwde met mijn tong langzaam tegen haar lip aan voor toestemming die ik al snel kreeg. Op een gegeven moment trok ze terug en zei :" Ik hou van je" "Ik ook van jou " Was mijn antwoord daar op.


Winterlove (RVD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu