Začiatok. Na Kiriji

17 4 0
                                    

Pribeh o dvoch chlapcoch ktorý žili na ostrove Kirija. Tento ostrov sa nachádza na planéte zem ,vzdialený iba par kilometrov od Gréckeho pobrežia .Obývany je cez mierumilovných ľudí ktorý žili v krásnych a útulných drevených chatkách a živili sa len tym čo dopestovali. Všetci boli vegetariáni. Bolo tam plno krásnych veľkých vtákov ktorí pre domorodcov bol hlavný zdroj prenosu z miesta na miesto ale ostrov bol rozdelený na dve strany. Na jednej strane vyzeral ako ráj kde rástli nádherne voňavé a veľké viacfarebné kvety dosahujúce obrovské výšky ,boli tam krásne modré lagúny s veľkými vodopádmi kde voda bola kryštálovo čistá .Na druhej strane ostrova vyzeralo to ako iná krajina. Druha strana bola úplne spustošená suchá a silno zapachajucim niečim zvláštnym a nikto nevedel čo je to za pach. Zem tam vyzerala ako zhorený uhlík a nikto z žijúcich bytostí neodvážil sa vkročiť tam a preskúmať ten divný kúsok zeme.

Na zázračne krásnom a čistom ostrove začína príbeh dvoch odlišných chlapcov .
Volali sa Lúke a Matt. Ani jeden z nich nevie ako sa dostali na ostrov. Tak ako bol odlišný ostrov aj chlapci boli úplne odlišní ,aj keď žili na tej krásnej strane  nikto nevie či mladší Matt nemá pôvod z tej tmavej strany ostrova. Luke našiel Matta pred 15 rokmi na hranici medzi krásnou časťou ostrova a tou čiernou a zlou.

Luke bol čistá a dobrá duša s ochotou pomáhať každému a vždy sa postavil za toho slabšieho . Mal nádherný a úprimný úsmev a úprimne zelené oči . Bol vysoký s vyšportovaným pekným telom

Matt bol nepokojný výbušný a ten kto vyvoláva prvý konflikt . Oči mal hnedé v ktorých bolo vidieť nepokoj. Nikdy nevedel rozoznať dobro od zla. Na ľudí z ostrova sa pozeral povýšenecky . Nerešpektoval Luka a vždy ho bral ako konkurencia.

Bol Krásny slnečný deň a Luke ako zvyčajne sa šiel prejsť pozdĺž ostrovu v hlave mal len jednu otázku ktorá ho už roky trápi :odkiaľ vlastne ten Matt pochádza ? Prečo moja snaha skrotiť jeho prudkú povahu stále nie je úspešná ? Dal som mu toľko lásky koľko som mohol . Bral som ho ako svojho nevlastného brata a on mi vracia konflikty a problemy s domorodcami ostrova .

Lukovo premýšľanie preruší obrovský nepríjemný zvuk na zlej strane ostrova .
Všetci domorodci pribehli a obkľúčili Lúka a kričali že určite Matt spôsobil dlhú očakávanú pohromu ktorý vyveštil starec menom Wild  pokladaný za jedného z dôležitých ľudí z ostrova a ktorý vedel minulosť až po tisíce rokov pred našim letopočtom a vedel určiť budúcnosť každého jedného človeka z ostrova .

-už to začalo!!!
-Kde je Matt??
-Kliatba je tu!! (Pokrikovali všetci)

Luke odpovedal:Upokojte sa z paniky vzniká ešte väčšia panika . (Snažil sa byť vtipný a mať hlas vyrovnaný a pokojný )

-Nemal si ho Brať a vychovávať nikdy nevedel vrátiť ti tvoju lásku

-Všetkým nám robil len zle !!
-Starec Wild vedel kto je on!! Zakričal John ktorý bol dobrý kamarát Luka.
 
Luke odpovedal:John to som od teba nečakal ,práve od teba som čakal oporu

John:Oporu?? O čom to hovoríš veštba bude naplnená . Je to syn Hádesa boha podsvetia on dobre vedel prečo ho posiela k nám .

Náhle nepríjemný Zvuk zo zlej Strany ostrova sa zvyšoval a začal pôsobiť ,že všetci zhromaždení ľudia sa chytali za hlavu a mali úkrutnu bolesť .Zvláštne bolo že ten jav nemal Luke . Prišlo mu to ohromne ľúto pretože nevedel pomôct svojmu ľudu a cítil obrovskú výčitku že to čo prežívajú teraz oni ,nemá on.

V tom z diaľky začuje Mattov hlas :Prečo  ťa to trápi ? Na tvojom mieste by som bol šťastný že to nemáš .
Luke:ty sebecky pankhart!! Nevidíš čo to robí s ľuďmi? ?
Matt:Však ja vidím je zaujímavé že aj ty to vidíš .
Luke:ako to myslíš ?
Matt:ako?? Prečo nezomieraš od bolesti jak oni ?? Prečo nič necítiš ?
Luke:naznačuješ mi niečo ?

Luke zvýši rýchlo krok a obzerá sa všade a hľadá Matta pretože stále počuje len jeho hlas ale nevidí ho.

Luke: kde si zbabelec?? Prečo ta nevidím ??
Matt:hahahaha tak predsa máš menej schopností ako som si myslel .

Za ten čas čo mali chlapci dialóg na zlej strane ostrova sa začali diať divné veci . Zem sa otvárala a bolo počuť ešte väčší nepríjemný zvuk v celej časti ostrova. Obrovská nadzemná sila a začala vsávať vtáky ktoré nemohli ovládať svoje krídla . Luke začal kričať : Matt zabráň tomu čo sa to robí!!
Luke:Matt kde si ??
Matt:som stále tu Luke .
Luke : prosím povedz čo je to za kliatbu ? Čo sa to robí ?

Nepríjemný zvuk sa stále zväčšuje. A nijaká divná obrovská tlaková vlna ktorá pohlcovala vtáky začala unášať a kradnúť všetkých ľudí .
V tom Luke začal pobehovať po ostrove a panicky kričať :Preboha!!!! Matt pomôž !!!! Vieš to ovládať ?

Maťovi náhle začne byť ohromne ľúto Lúka ale aj tých všetkých Ľudí ktorých pohlcovala zlá sila . Premietol si v svojej hlave všetky chvíle strávené na peknom ostrove . Uvedomil si že ludia  ktorym Bol nepríjemny a ùtočny snažili sa učit ho po do rok a vysvetlit jeho Zle spravanie . Snažili sa nevybuchnùt nad všetkŷmi zlymi vecami ktorym bol vinníkom až ked ich dal do ùplnej nepríčetnosti až vtedy nezvládali to a dali  mu najavo že není ich krvná skupina . A vtedy mohol vždy spoliehat na Luka. V ten moment si Dal Matt otazku : Som naozaj ten ktory spustí pohromu a spùšt ?  Ked je mi teraz všetkych tych ludí a Luka , nemožem byt tou bytostou o ktorej starec hovoril.

Luke sa snažil chytit každého človeka ktorèho stretol a zabránit unášaniu ale obrovská sila vycuciavala ich z jeho rùk . Zvláštnostou je že ta tlakova vlna nebola schopná pohltit Luka. Luke plakal a kričal o pomoc: Matt si tu ?? Matt prosím pomôž ! Neverím že sa môžeš sa len kruto na to pozerat . Kde si???!!

Náhle sa Matt zjavil Lukovi pred očami .
Matt;Luke prepač mi to neviem prečo sa to deje nie som ten ktory to spôsobil a ked som tak len nevedome nechcem aby tento svet išiel do zahuby . Si ako môj brat . Zachranil si ma a ja teraz zachranim s tebou ten svet . Luke Bol len prekvapeny až bol dojaty bratrsky sa objali a spoločne sa vydali zachranit svet. (Dufam ze sa pacilo sry za diakritiku nechcelo mi to pisat za kazdy follow alebo vote budem rad dakujem :) )

Skutočni bratiaWhere stories live. Discover now