Nový parťák alebo spíš Parťačka

8 3 0
                                    

Luke sa divne pozeral na toto miesto myslel si že sa maju proste dosať na ine miesto ako mali ,divne sa pozrel na Luka a spýtal sa ho : Matt? si si istý že sa máme dostať presne na toto miesto ??? Matt ho ale nepočuvál a šiel cestou ďalej popri stromoch bolo počuť nejaký hlas teda skôr škriekanie . Matt s Lukom spoločne následovali ten hlas. Keď sa dostali za stromy videli Obrovský Vodopád ako Niagara ktorú mal modú kryštálovu vodu . na tráve rastli kvetiny do farebnosti a zvieratá všetkeho druhu ,ale čo ich najviac zaujimalo bol niekto s lodkou blízko tohto vodopádu bolo to dievča malo hnedé pekné vlasy modré oči a biele šaty na sebe a na pravej ruky mala napísane Jason Starson. Matt hneď čo ju uvidel sa do nej zamiloval a zostal jak oparený . Luke: tuším sa nám tu niekto zamiloval ? povedal a strčil do neho priateľsky . Matt sa ani nepohol ale nakoniec z neho vyšlo ,že len krásne spieva až sa Luke začal smiať na plné ustá a zviertá sa rozutekali do lesa a dievča sa okamžite otočilo a zazrelo dvoch chlapcov . Okamžite vyskočila zo svojej loďky a začala im vynadávať : čo si to dovolujete??? rušiť mojich kamarátov to vás rodičia nevychovali ???!!! Ty zavri si tu pusu vlietne ti tam mucha a ty čo ti je tak smiešne zelenoočko. Obaja po tom incidente hneď stíchli . Dlhé ticho prerušil Luke : takže vlastne prezraď nám kde to sme ? Dievča sa pozrelo do okolia a povedala : Ste na ostrove Massetchusssets .



Luke: nechem ti kaziť náladu ale není Massechussets skôr mesto alebo štát ako ostrov.

Dievča :to áno lenže to je jedno je to na príliš dlhé vysvetlovanie povedala naštvanane

Luke: no dobre ,ale to je nijake zvláštne nezdá sa ti Matt že nám to nechce povedať ?? zaškerí sa

Dievča sa okamžite pozrie na druhého chlapca ktorý je už v normále .

Matt: Nooo ja ehm ja tak no

Luke : vykokceš sa už konečne ?????

Dievča : hnedoočko povedz to a to hneď!!

Matt má taký strach že povie len že nikoho krásnejšieho nevidel a nikdy tak rozrušený pred tým nebol .

Luke sa zase smeje a myslí si že Matta čaká ženské peklo ale je to naopak Dievčina sa začervená a povie : Ďakujem tak no ehm .

Luke: nič viac len to ??

Dievča : máš problém??

Luke príde s okamžitou odpoveďou nie .

Potom začne Matt ale vážnu debatu : tak fajn ale teraz vážne našich ľudí vcucla nejaka tajná sila.

Plus vážne nevieme ako ich máme zachrániť naviac ani nevieme kde sú .
Dievča : a vy sa ich pokúšate zachrániť čo ? povie so skleslým úsmevom.

Matt: presne tak (nadšene ,sebavedomo a vážne)

Dievča: zabudnite !! je to moc nebezpečené !! ste presne to čo som si myslela ste idioti!! pokial myslíte že tu vec dokážete poraziť mýliťe sa !! ani ta nájvačšia Americká armáda to nedokáže !!.

Matt je chvíľu ticho ale potom z neho výjdu povzbudivé slová : Armáda je len o počte pokial si myslíš že na zvíťazenie je dôležitý len počet si na omyle . dôležité je ,že pokiaľ stojíme pri sebe vždy môžeme zvíťaziť ak je nepriateľ hocí aj milion krát silnejší nič sa nemôže stáť pokiaľ máme to čomu sa hovorí priateľstvo , láska a rodina .

Dievča sa len prekvapene a udivene naňho pozeralo až jej vyhrkli slzy do očí pretože to boli slová muža alebo presnejšie chlapca ktorého mala napísane na ruke .

Luke sa len usmial : Kdo by čakal že takéto slová budeme čakať od Hádovho syna .

Dievčina sa rozbehla a objala ho Matt sa len prekvapene pozeral že čo sa to deje ale nakoniec zobral odvahu a objatie jej vrátil .

Dievča so slzami v očiach už nevedela čo mala povedať a nakoniec len vyhrkla prororctvo sa nemýli povedala .

Matt so strachom zakoktal: takže ja som záhuba ? povedal skleslo

Dievča : áno povedala nadšene záhuba zla .

Matt a Luke sa prekvapene vyčítavo dívali ale Mattovi bolo hneď lepšie keď mu to povedalo dievča do ktorej je zamilovaný .Luke sa usmieval ale nebol jeho usmev tak ako keď sa z Matta posmieval bol iný a trochu aj žiarlivosti bolo v ňom vidieť .

Matt: ako sa voláš ? spýtal sa jemne a jeho hlas znel čo raz viac príjemnejšie a príjemnejšie .

Dievča hanblivo odpovedalo : Som Kate a ty!

Matt: Som Matt povedal s úsmevom

Kate sa popri jeho usméve začervenala a spýtala sa : môžem ísť s vami zachrániť ten váš svet ???

Matt : Není to náš svet je to aj tvoj :)

potom sa obaja odtihali z objatia a obaja sa na seba usmiali.

Kate: poznám skratku mali by sme sa dosať do Californie tam nás to pravdepodobne čaká ďalšie prekvapenie .

Matt : myslím si že žiadnu skratku nepotrebujeme zasmejeme sa

Kate sa naňho divne pozrie : jak to ?

Luke sa zasmeje : pretože Matt má veľa schopností .

Matt tým dvom povie aby sa džali za ruku skôř než Kate stihne niečo povedať Matt ich Teleportuje priamo na Kalifornské centrum. Matt : páni toto mesto či štát je velké .

Luke : my ale sme v Usa Matt je jasné že je to tu veľke .

Kate: musíme nájsť toho kdo nám vyšifruje to proroctvo .

Matt : fajn pravdepodobne to bude asi v tej velkej centrále
.

Centrála ktorú Matt opisuje je Velká Budova s niekolkými poschodiami a dosahuje výšku empire state Building .

Luke : nerád ruším ale poznáš niekoho takého ?

Kate : inak by som vás sem neťahala nie ? zaškerí sa na oboch

chcete vedieť kdo to je ?

Obaja nič nenamietaju a Kate začne vyvetlovať že kedysi existovali dva svety medzi skutočným a tým magickým ktorý sa raz za milion rokov spojuje . A zlá sila proti ktorej sa ten magický svet snažiol bojovať a chrániť ten skutočný žili tam ľudia potomkov bohov . kedysi sa tá zlá sila bola nazývana Gaia zlá bohyňa Zeme. Porazila ju legendárna sedmička avšak jeden zo Sedmičky zahynul alebo si to aspoň tí ľudia mysleli. Bol to syn Hefaista 6 mesiacov o ňom nik nepočul.

ale v tom svete žili aj iné bytosi okrem ľudí boli tam nymfy , Harpie ,Kyklopovia a ďalšie bytosti.

No jenemu človeku sa hovorilo Oráculum . Ten ktorí vie pomocou proroctva budúcnosť vyveštiť .

Avšak sami na to musí prísť čo to znamená . Kate hovorila že pozná jej kamošku vo veku 14 rokov ktorá to vie a vzhlad : rozpustene rišavé vlasy,zelené oči tenká postava a vždy bola zašpinená od farby .

Matt a Luke : tak fajn poďme za proroctvom zvýskli štastne a Kate len odsuhlasíla s úsmevom.

(zdá sa že tu máme dalšie zajimave predstavbenie ento krát z dievčenskej strany ,avšak budu schopní Matt , Luke a naša nová parťačka Kate pokračovať v nastolenom tempe alebo sa im do cesty postavia viacero prekážok to všetko v dalšiom dieli mimochodom dakujem za každý vote alebo komment velmi by som sa potešil keby mi niekto povedal čo mám zlepšiť a či sa mu príbeh páčil pokial tu budu aspoň dva hlasy budem pokračovať ) :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Skutočni bratiaWhere stories live. Discover now