Priprava na cestu

9 3 0
                                    

Príprava na cestu a boj proti zlej sile začala. Chlapci aj keď mali často spory medzi sebou ,ich bratská láska,, vyhrala nad povyšenosťou a egoizmom. Odhodlaní stať pri sebe a bojovať na život a na smrť proti krutej zlej sile ktorá nedokázala ovládnuť ich myseľ . Uvedomili si že obaja majú nadprirodzené vlastnosti a možno aj práve preto ,že obaja pochádzajú z jedného sveta.

Luke:čaká nás dlhá cesta braček.
Matt: Ja viem ale musím ti niečo prezradiť čo som roky tajil.
Luke:čo!??? Jak to myslíš ?? Odpovedal výrazne prekvapený Luke . V jeho veľkých zelených očiach bolo vidieť nádej .
Matt sa usmial a povedal.
Matt:áno braček môj a teraz tiež vidím v tvojich očiach nádej .
Takže Matt má ďalšiu zvláštnosť ktorú ovláda a je to okrem teleportovania ,neviditeľnosťi umenie čítať ľuďom pocity z ich očí.

Luke: tak kedy vyrážame? Musíme sa čo najrýchlejšie konať len je mi ľúto lebo neviem odhadnúť čo viem ja okrem toho že ta zlá sila ma nevie vcucnúť . Ako všetkých ľudí a vtáky .
Matt: Neboj tá výprava nám určite ukáže aj tvoje schopnosti, pre mňa vždy budeš vzor pretože tvoje dobro vždy dokázalo ovplyvniť ,a možno to je tá najväčšia zbraň .
Matt: čo povieš keby skúsime moju teleportaciu s tebou? Skúšal som doteraz len prenášať len veci neviem či to funguje aj s ľudmi .
Luke: nie Braček nám sa to podarí .

Matt a Luke si tľapli a Matt sa pripravoval na teleportaciu a čakali s napätím čo sa stane .
Matt zatvoril oči a prikázal : Luke zatvor oči hneď teraz!
Luke hneď zatvoril oči a taktiež urobil další pokyn a chytil pevne Matta za ruku . Nad chlapcami sa začali iskriť modré blesky až ich to niekam prinieslo.  Stáli uprostred ešte farebnsejšej než tá ich časť ostrova v ktorej vyrástli . Bola to Lúka kde rástli nádherne pestrofarebne kvety ale už v tej normálnej výške nie ako tam kde odkiaľ pochádzali kde kvety boli stromy a stromy neexistovali. Nachádzal sa tu krásny ihličnatý les s ihličnatymi stromami ktoré nádherne prevoniavali ihličnami. (Dalsia čast an svete užite si pls like a comennt ;))

Skutočni bratiaWhere stories live. Discover now