Rolničky a C-čková mise?

694 55 31
                                    

Ohayo
„bla”-přímá  řeč
'Bla'-myšlenky
Užijte  si  čtení ^_^

Je 7 ráno a já Sasuke a Sakura čekáme na Kakashi-senseie.

                          8:37
'Iruka sensei měl pravdu, ve zpožděních si se senseiem Kakashim budeme opravdu rozumět. Ale stejně ani já  takové zpožděni nikdy neměl'pomyslím si trpce.
Najednoj se před nám objeví sensei v oblaku bílého kouře.
„Hoj”pozdravil.
„Jdete  pozdě!”zakřičela  Sakura.
„Omlouvám se, ale  cestou  jsem  se  ztratil  na  stezkách  osudu”omlouvál  se  sensei.
„Lžete!” vykřikli  jsme  už  všichni  tři.
„Tak  jo vašim dnešním úkolem  je  sebrat  mi  tyhle  rolničky  do  oběda  a  když  to  nezvládnete,
tak  oběd  nedostanete”vysvětlovál  nám  sensei  a  přitom  ukazovál 2 rolničky  na  červeném  provázku.

„Ale  vždyť  jsou  jen 2 rolničky  a  my  jsme 3”stěžovala  si  Sakura.
„O  to  jde, kdo  mi  je  nesebere, tak  se  vrátí  zpátky  na  akademii.
„C-cože?!” zakokotala  překvapená, ale  i  naštvaná  Sakura.
My  se  Sasuke  jsme  jen  mlčeli, ptotože  nás  Itachi před timhle  varovál. Itachi  byl  jeden  z  mála  co  tuhle  zkoušku  zvládl.

Kakashi-sensei  zase  vytáhl  tu  perverzní  knížku  a  potom  řekl:
„Start”!
Všichni  tři  jsme  vyrazili  a  skočili  do  jednoho  keře, kde  jsme  se  schovali.
„Sakur, můj  táta  mě  a  Sasukeho  už  s  rolničkama  trénovál  a  Kakashi  byl  jeho  žákem, takže  to  má  zrejmě  od  táty” vysvětlovál  jsem  šepotem  a  Sasuke  souhlásně  přikývl.
„Oba  víme  že  v  tomhle  tréninku  je  důležita  spoluprace, ale  co  takhle  si  s  nim  pohrát” pokračovál  jsem  otázkou.
Sasuke  se  zašklebil  a  začali  jsme  vymýšlet  strategii.
                    *-*-*-* 
Sakura vyskočila a zaútočila na senseie kunaiem.Ten jen uhnul a skočil do lesa,kam ho Sakura pronásledovala. Pak se z lesa ozval křik a Sasuke to běžel zkotrolovát, zatímco já čekal na Kakashiho.
Když se objevil na mýtině předemnou, tak sem na něj zaútočil.

Pak  tam  přiběhl  Sasuke  a  vysvětlil  mi, že  Sakura  je  v  bezvědomí, protože  byla  v  Genjutsu, ale  prý  ho  zrušil.
To už jsme na Kakashi-sensei zaútočili společně a když mě ti psestalo bavit tak jsem křikl:Kage Bunshin no Jutsu.
Kolem nás se objevila asi stovka mých kopií a zapojila se do boje o rolničky.

Když už zbyli jen dva kloni, tak  jsem  se  schovál  do  lesa a  nechál  je  stvořit  Rasengan  se  kterým  jeden  klon  zaútočil  na  senseie.
Kakashi-sensei  se  ale  vyhnul  a  Sasuke, který  se  schovával  v jednom keři blízko  Kakashiho  vyskočil  a  málem  měl  rolničky.
Bohužel  se  sensei  vyhnul, ale já  skočil  za  něj, což  nečekal, protože  si  myslel  že  jsem ten klon   a  já  mu  rolničky  s  úšklebkem  sebral.
Jednu  rolničku  jsem  hodil  Sasukemu  a  mezitím  tam  už  přišla  i  Sakura.

„Tak  jo, Naruto  a  Sasuke  prošli  ale  Skura  ne” oznámil  nám  výsledek  Kakashi.
Já  a  Sasuke  jsme  Sakuře hodili  svoje  rolničky.
„P-proč  jste  to  udělali?” zeptala  se  Sakura.
„Protože nechceme být to co nesnášíme!” řekli jsme se Sasukem unisono.
„D-d-děkuju ale já nemů-”
„Všichni jste prošli” usmál se na nás Kakashi a my jsme vykulili oči.

               O měsíc později

„Takže  vaše  další  mise  je  vyvenčit  psa, chytit  kočku  a  vytrhát  plevel” oznámil  nám  táta.
„Ale  tati nás  už  tyhle  D-čkové  mise  nebaví, dej  nám  něco těžšího” zaskučel  jsem.
„Čekal  jsem, že  si  budeš  stěžovát  a  tak  jsem  pro  vás  připravil  C-čkovou  misi” zasmál  se  táta  a  já  se  rozzářil.
„Doprovodíte  jednoho  muže  domů  a  za  hodinu  se  sejdete  pře  bránou” oznámil  nám.
„Hai” rekli  jsme  sborově  a  odešli  domů  připravit  se  na  misi.

                 Před  bránou

Doběhl  jsem  před  bránu  a  dokonce  i  sensei  Kakashi už  tam  byl.
Pak se tam objevil chlap co strašně smrděl po saké a měl na hlavě divný klobouk.
„Tohle že jsou ninjove?” vykřikl.
„Vždyť  to  jsou  jen  prťata„ ozval  se  znovu.
„A  tohle  je  člověk  nebo  houba?” „No  a  ten  klobouk  tomu  zrovna nepomáhá”řekl  jsem  naštvaně.

„A  tohle  je  člověk  nebo  houba?” „No  a  ten  klobouk  tomu  zrovna nepomáhá”řekl  jsem  naštvaně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak  jsme  se  začali  smát  a  dokonce  i  ten  chlap.
„Já  jsem  Jounin  Kakashi, tohle  je  Sakura  nejchytřejší  kunoichi  z ročniku,Sasuke  je  z  klanu  Uchiha  a  Naruto  je  syn 4 Hokage, takže  vás  můžu  ujistit  že  to  ninjové  jsou  a  že  s  nima  budete  v  bezpečí„ řekl  sensei  Kakashi.
„Tak dobře, ja  jsem  Tazuna” řekl  chlap  a  vydali  jsme  se  na  cestu.

Ohayo
Jenom chci říct, že to s tou houbou jsem si vypujčil z jiného příběhu a pokud si to autor přečte tak doufám že to nevadí : )
Jo  a  zítra  mám  narozky,  takže  nevim  jestli  bude  kapitola, ale  pokusím  se. ^_^
Doufám, že  se  vám 2 ZASE  krátká  kapitolka  líbila.
Loučí se Naiken-san

                  

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co kdyby?Kde žijí příběhy. Začni objevovat