Nexxxxtt

61 5 3
                                    

Am vãzut comentariul tãu mãi și poftim rezultatul în imaginea de sus .😉

Acum sã'ncepem și capitolul de sãrbãtori cum e frumos și normal în perioada asta a anului . Deobicei de ajun înainte sã te faci muie de beat se primesc colindãtori , pentru cei ce nu știu le voi explica acum (copii care vin ,bolborosesc 2 versuri pe o muzicã din capu' lor și cer bani , un fel de lãutari așa , bun , și primesc și eu vro 3 ,4 grupuri de copii ,dupã care mã duc în casã . Am plecat la un prieten și acoli direct cum zicea marele nostru drojditor Mihai Eminescu "Paranghelieeeeeee" , bãuturã , muzicã de pe un cd vechi și rãpãnos , mâncare începând de la carne și terminând cu altã bucatã de carne , a fost distracție acolo ce sã ne cãcãm pe noi . Pe la 2 am început sã ne tirãm fiecare'n șanțul de unde a venit însã cine'l mai nimerea era întrebarea .Eu sincer nu știu cum , pe unde și când , dar știu cã la 10 dimineața m'am trezit cu o sete de arab (fãrã supãrare șefu') și cu patu' ud și când zic ud mã refer la faptu' cã hainele îmi erau ude de la pantaloni la tricou și dracu' știe de la ce , abia azi am aflat cã am cãzut în noroi dupã care ãștia au dat cu apã pe hainele mele ca sã se curețe și aproape reușiserã , pãcat cã nu aveau Perwoll .
Cam asta a fost , Vã urez un an nou fericit de p'acuma și am sã mai fac un capitol dupã revelion , ceaoless , vã pup , pua.














Plecați odatã mãi .

Ce pula mea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum