Tren, zăpadă și tâmpiți.

42 5 3
                                    

"Bună ziua oameni buni eu sunt max și azi" , mă scuzați, dar trebuie să fur un intro de "succes", deoarece eu n-am unu'.
N'am mai postat de mult fiindcă nu am avut ce, pur și simplu chiar a fost totul ampulea. Acuma fiind excursia de la Vatra Dornei de la liceul meu am ce vă povestii.



La plecare din gară, suntem bogați merem cu trenu' ce plm, ne'am așezat cum am vrut p'acolo, direct 2 vagoane dacă nu 3 numai ale noastre, cred că lumea ne vedea drept refugiați , și am stat cu cei mai tâmpiți colegi și prieteni ai mei. Direct cărți de joc și poker ca handicapații, După unu' avea la el o banană cât Turnu Eiffel ejti niebun, altu caută nu știu ce în istoric să ne arate el că există nu știu ce cuvânt și avea p'acolo o pagină cu "pilule din ingrediente naturale pentru creșterea penisului, comandați acum la doar 159,99 lei", am râs de ne căcam pe noi la propriu că pe unu îl trecea cărarea și nu se ducea la baia din tren și parcă dansa pe muzica din 70' sau ca Michael Jackson în videoclipurile sale. Când am ajuns la destinație direct la cazare și ne'am bătut toți pe camerele de 5 și de 4 persoane pot să zic că eu m'am băgat în față ca un misogin și am ocupat camera, ceea ce mi se pare destul de corect și corespunzător, ce plm vreți să las' fetele primele? Eu cu ce mai rămân dacă ele iau tot? Măcar așa am plăcerea de a sta pe lângă mine fiindcă am ceea ce vor ele.




Deocamdată atâta ca nu vorbesc mult și prost, mâine sau poimâine ori cel mai probabil în viitor voi descrie o fază amuzantă de la seara din club, eu v'am pupat și ceaolles.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 02, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ce pula mea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum